• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Vickan I

Kelsson - ja men absolut så är det ju. Vi brukade skoja om att det var tur att han kostat så mkt pengar att få till för annars hade vi sålt han på Blocket .

• kasa01
    Vickan I skrev 2011-06-21 11:49:27 följande:
    Kelsson - ja men absolut så är det ju. Vi brukade skoja om att det var tur att han kostat så mkt pengar att få till för annars hade vi sålt han på Blocket .

• anderska

Nu har vi sett ett litet hjärta slå =) Känns underbart!!!

• Aurora1979

anderska: härligt!! =)

Ego: Tror minsann att bebis sparkade mig så att jag kände det utanpå magen i morse... :D I morgon; RUL! :)

Nu MÅSTE jag åka och handla byxor som jag kan ha på jobbet, de jag haft hela tiden gick heeelt sönder igår morse på jobbet, fick gå och hålla i byxorna så dom inte skulle ramla av haha....

• anderska

Ja nu nuter jag erkligen. Pratade med mödravården innan och ska få komma dit på inskrivning på torsdag =) Känns jätte spännande och nu känns det att det är på riktigt. Min sambo var så glad så han har berättat för sina jobbekompisar idag haha =) Jag har bara berättat de för mina föräldrar och syskon. Tänkte att jobbet kunde jag vänta lite med att berätta. Är trots allt bara i v 9 så jobbet kan vänta =)

När berättade i för era chefer?

• Aurora1979

anderska: mina arbetskamrater har vetat om hela vår resa så de fick reda på det redan samma vecka som jag plussade... Officiellt fick chefen reda på det härom dagen... i v.19 alltså?! Blev lite konstigt eftersom hon ju egentligen vetat om det men som chef får hon inte fråga mig om jag är gravid osv och jag har inte ens tänkt på att jag ska berätta det officiellt liksom? Vi är bara 8 fast anställda och med tanke på att ALLA vetat om det och pratat om det så blev det lite märkligt?!

• Kelsson1

Vickan: Då kan vi fortfarande sälja vår, fick ju landstingsfinansierat Skrattande

anderska: Det visste vi väl STORT GRATTIS ÄNDÅ! Min närmsta chef har vetat om hela resan på grund av alla sjukskrivningar o frånvaro. Men berättade på nya stället (är konsult) först efter KUB, vågade inte innan...

• Jis

Är nu tillbaka efter en fantastisk resa i Italien! Det var svårt m maten, hoppas att jag inte ätit ost jag inte borde osv.. Lätt att glömma bort att allt inte är som hemma :)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011