• Enya70

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

skatten12 skrev 2011-09-14 07:29:02 följande:
    Haha oj! Va dödstrött i går kväll :)
    Ändrar de senare :)

Gud vad man kissar hela tiden . Även fast de bara är lite skvättar ? Men trycker på hela dagarna kvällar o nätter .:)
    Yepp, samma här! Dödstrött och kissar hela tiden Flört
  • Enya70
    skatten12 skrev 2011-09-14 15:42:07 följande:
    Haha ja ! :) Vilken V är du i?
    Jag tcyker jag får molvärk när jag blir kissnödig, känner du/ni de me ?
    Sen kissar jag 100 ggr om dagen men behöver inte va mycket kiss, utan känns bara som jag är jätte kissnödig. =)
    v. 5 + 0 idag. Du då? Jag har mer konstant molvärk.
  • Enya70

Hur mår du då Lindis? Jag har mycket molvärk, jätteömma tuttar, mår illa och kissar hela tiden. Det känns som jag är konstant åksjuk

• Enya70
    Lindis1974 skrev 2011-09-14 19:38:50 följande:
    Enya70: jag mår hyfsat förutom att jag är sjukt trött. Vid halv tre tiden på jobbet blir jag helt apatiskt. Sen mår jag lite smått illa mellanåt. Mina bröst har aldrig ömmat under nån av mina grav. Vet inte om det beror på att jag gjorde en bröstreducering för massa år sedan. Har i princip inga mjölkgångar kvar ...
    Blöder i stort sett inget. Inga bruna flytningar heller. Någon enstaka i dag.
    Jo, glömde skriva trötthet. Jag blir också helt slut på eftermiddagen.
    Skönt att du slutat blöda. När har du tid för VUL? Min är den 30:e september 
  • Enya70
    Lindis1974 skrev 2011-09-14 19:43:50 följande:
    VUL är 22 september. Så nervös över det. Och förväntansfull.
    Tröttheten är grym tycker jag. Känner mig nästan sjuk. Kissa gör jag ofta men jag dricker massor med vatten nu oxå :)
    Visst hade du fått 3 embryon Enya?
    ja, 3 embryon. Har fått 3 embryon tillbaka flera gånger förut utan att det tagit sig så fantastiskt kul nu.

Plussade förra sommaren då jag fick två embryon tillbaka och ett tog sig men MA i v.8. Hoppas så att det ska gå vägen nu. Hur många fick du tillbaka Lindis? 
  • Enya70

Usch - Lindis vad du har fått utstå. Har ett MA i v8 i bagaget och nojjar över det.
    Men nu jäklar ska det gå bra för oss den här gången Skrattande 

• Enya70
    Aurora1979 skrev 2011-09-14 21:19:29 följande:
    Här är det ingen skillnad med att gå över som IVF:are... frågade min BM men hon hade aldrig hört att det fanns någon 1-veckas gräns här iaf.Här behandlas vi verkligen som vilken graviditet som helst, inga extra UL eller något.

Får väl bjuda på en magbild på mig tagen nu ikväll,i v.32 Ni får ursäkta den extremt dåliga ljussättningen haha... men jag orkade bara inte ta om bilderna igen, maken får verkligen öva på det där med att fotografera! ;)

Åh vad fin du är! {#emotions_dlg.flower}
  • Enya70
    Sputnik II skrev 2011-09-14 21:47:28 följande:
    Stort Grattis Enya till graviditeten!!! {#emotions_dlg.flower}
    Tack Glad!
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011