Kasa: Jag ska säga till dig som en kompis sa till mig en gång.. att en relation är som ett hus, man sätter grunden och sen bygger man på våning för våning, och då våningarna är byggda i trä och grunden är gjuten i cement, så kan det hända att en enskild händelse kan få nån våning att rasa men grunden är stark och tålig, och om man har svårt att bygga stabila våningar kan en terapeut vara som ett extra stöd, ett stöttepelare för taket om du så vill. Så jag tror att så länge du känner att ni inte fått fuktskada i källaren så finns det ingenting som ni inte kan reda ut med lite tid, vilja och tålamod.Ha de så skönt på havet o försök att inte tänka så mkt på det som irriterar dig! Kram
Kelsson: Haha ja du brukar säga att du får lite skumma blickar på jobbet, kanske tur du jobbar som konsult och byter arbetsplats emellanåt
Haha jag klickade på länken och det är lustigt vad folk kan bråka om. Jag o maken är itne paret som bråkar - längre. De första 1,5 åren brkade vi en hel del och vi förstod inte varandras sätt att tänka. NU vet han att inte prata med mig förrän jag ätit frukost och jag vet vad jag ska undvika med honom (t ex att inte nödvändigtvis nappa när han fäller knäppa kommentarer utan bara låta dom glida förbi då jag vet att de är irrelevanta).