• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Lillstint
    Jis skrev 2011-07-23 09:46:00 följande:
    Lullstintis: pakete från ASOS kom igår, en vecka efter beställning. Det är bra grejjer det!:) nu ska det bli spännande att se om sakerna passar bara :)
    Vad härligt! Jag ser fram emot att få höra rapport... tycker det är så svårt med storlekarna bara.
  • Kelsson1

Vickan & Jis: Jo det var helt underbart! Bara längtar till nästa gång...

Lillstintis: Det dröjer nog som sagt inte länge innan du är där.
    Hoppas du får en underbar dag på stan

• Viksan07

Usch, här blev det lite för mycket med graviditetshormoner och vad som har hänt med alla ungdomar i Oslo - suttit och gråtit hela morgonen.

Kelsson: Vad härligt med första sparken - visst blir man glad!

• Luella

Hej tjejer!

Vi har varit på Mallorca i 2 veckor och solat och badat. En otroligt efterlängtad semester och nu känner jag mig så utvilad och lycklig. Hoppas att ni har det bra i sommarvärmen.

Nu ska jag sätta mig och läsa allt ni skrivit medan jag varit borta

• Luella

Cattm, välkommen hit och varmt grattis till bröllop och plus

Fina bilder ni lagt upp på ringar, bröllop och magar!

• Luella

Vickan, grattis till Bröllop! Vi gifte oss i smyg i Stockholms Stadshus när tjejen låg i magen. Sen gick vi till Leijontornet och åt lyxmiddag bara min man och jag. Sen hade vi bokat en svit på Hotel Reisen i Gamla Stan. Supermysigt. Sen på morgonen ringde vi runt till våra föräldrar och syskon och berättade att vi gift oss.

Jis, vilket hotell bor/bodden ni på vid Gardasjön? Kan du rekommendera en barnfamilj att åka dit? Jag vill så gärna tillbaka till Gardasjön snaart.

Min egen status är att jag känner bebisen sparka och leva om nästan hela tiden. Det är så mysigt. Jag har slarvat med järntabletterna så jag blir anfådd och trött men det ska bli bättre ordning från och med nu. Nu är jag i v. 25+1.

• strössel

Kelsson: Mysigt med första sparken utanför så din man kunde känna , hoppas han kan känna snart igen.

Karmosin: Ser att du varit på Mallorca vad mysigt, vi var där en vecka 2009 saknade drinkarna och öset var väldigt barnvänligt där vi bodde Skrattande och långt till småbutikerna.

Ego: Vi storstädar här idag och fixar och donar är helt slut men fint blir det Flört kikar in senare eller i morgon ha en mysig lördag alla !

• Jis

Karmosin, vi bor på Villa Mira Valle  www.hotelvillamiravalle.com/it/benvenuto/. Det funkar finfint för barnfamiljer (flera stycken här nu). Hotellet är toppen, grym pool, lagom många rum (30), god frukost och middagen på restaurangen är fab. Det skulle lätt klassas som ett 4 -stjärigt hotell om det vore i Sverige.

Lillstintis: jag kommer rapportera, å det som är bra med ASOS är att om det inte är bra är det lätt att bara skicka tillbaka sakerna. Inte speciellt dyrt heller.

EGO: Guud va ont det gör när höfterna låser sig, fy sjutton. Jag har varit ute och gått hela dagen å det ville inte kroppen. Nu är det softande på hotellet som gäller samt gräma mig över att ett par Gucci ballerinas inte fanns i min storlek, de var en halv storlek för stora å dessutom på rea...Buhu! 

• Kelsson1

VIksan: Är aldeles lyrisk. Försök torka tårarna. STOR KRAM!

Karmosin: Välkommen tillbaka. Skönt att du haft det bra på semestern, det är det semester är till för!

Strössel: Hoppas det! Min lördag har gått åt att ligga i soffan igen, inte så mycket illamående idag men trött så in i norden! Avundsjuk på att du är så duktig o städar

Jis: Försök ta det lungt även på resan, ta inte ut dig för mycket. Vila vid poolen låter helt rätt! Kram!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011