• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • anderska

Här är min mage v13+1. Vet inte om det är en bebismage ell min vanliga tjockismage, då jag är "rund & go" enligt min sambo :p Men har absolut fått mer bristningar på höfterna.
  • Jis

Anderska:jag har fåty mkt mer små bristningar på insidan av låren! Jag hade några innan men inte såhär mkt! Jag lovar att kommentera er andra när jag har snabbareuppkoppling + dator å inte iphone. Kram på er alla. Ciao från Italien

• Kelsson1

Strössel: Vi fick bara höra en liten stund men det räcker nog länge

Viksan: Du behöver inte alls be om ursäkt för dina inlägg, du har det väldigt jobbigt just nu och har all rätt att skriva om det! Hoppas du får heltissjukskrivning så du får bli bättre! STOR KRAM!

Anderska: Jag har varit svullen från dag ett och min närmsta chef tyckte från v6 att det syntes men det är de sista dagarna magen blivit ännu större...

Jis: Hoppas du njuter lite istället för mig också

• anderska
    Kelsson1 skrev 2011-07-26 20:30:38 följande:
    Strössel: Vi fick bara höra en liten stund men det räcker nog länge

Viksan: Du behöver inte alls be om ursäkt för dina inlägg, du har det väldigt jobbigt just nu och har all rätt att skriva om det! Hoppas du får heltissjukskrivning så du får bli bättre! STOR KRAM!

Anderska: Jag har varit svullen från dag ett och min närmsta chef tyckte från v6 att det syntes men det är de sista dagarna magen blivit ännu större...

Jis: Hoppas du njuter lite istället för mig också
    Jag vet inte hur mycke av min mage som är "bebismage" har alltid varit mullig, men känns som den växt lite ell ja svullnat. Tycker det är så lätt att inbilla sig, speciellt nu när man inte känner något heller :p
  • Viksan07

Haha, jag var så svullen i v 6 att folk jag inte kände frågade om det var en flicka eller grabb i magen Ehm, har inte kommit så långt ännu lixom...

• Kelsson1

anderska: Spelar ingen roll hur det är nu, större lär den bli o då går det inte längre att ta miste

Viksan: Jag har dolt det under stora kläder

• Speck

Haft en underbar dag i stan idag, dock rekommenderar jag inte gravida att åka spårvagn i sthlm. HELVETE va folk skulle knö o puttas med varandra, jag fick verkligen fälla ut armbågarna för att skydda magen. Stockholmare alltså. BAH.
    Men i övrigt var det en bra dag, vi åt lunch på blå porten eller nåt hette cafeet och sen va vi in på vasamuseet 1,5tim, det va ganska lång kö för att komma in (mkt turister i stan) och sen tog vi en fika på sjöcafeet vid djurgårdsbron innan vi promenerade HELA väegn till t-centralen Tungan ute typ 2,5 km eller nåt men jag tyckte det var en bedrift med tanke på barlasten Flört Men nu har jag så ont i fötterna att jag vill inte gå nå mer på flera dgr haha..
    Tog 2 alvedon innan jag gick hemifrån för att hindra förvärkar o foglossning från att försstöra dagen allt för mycket.

Ett tips till alla mina medgravida: Toan inne på Kulturhuset är gratis och ren o fräsch! Skrattande    

• Kelsson1

Speck: Härligt att höra att du haft en fin dag, det var du värd! Jo Kulturhuset har man besökt några gånger (eller ja åtminstone toan...) Ta o vila imorgon nu när du varit så duktig idag!

• Kelsson1

Nu ska jag gå o sussa o hoppas få drömma om kaffe igen (drömde om det inatt). Tänkte nästan ta mig en kopp på jobbet men tyckte illa om redan lukten

• spets

Bjurre: shit va fränt med trillingar. Jag fick höra att en i min lilla stad väntade trillingar också genom ivf och att det var ett ägg som delat sig. Bor du i dalarna må tro? :) Grattis iaf!

Anderska: Jag mår prima, förutom att jag blev lite svimfärdig när jag inte åt lunch i tid i dag :) Jag fick tid för RUL den 25/8 i dag! Läääängtar!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011