Jag har också haft en dålig natt. Vaknade runt två-tiden, och sedan igen vid halv fem, och då kunde jag inte somna om ordentligt. Jag låg kvar i sängen och vände och vred på mig och var allmänt orolig i kroppen och hade ont i magen. Mådde illa en del också. Nu mår jag också illa. Börjar senare idag, men funderar på om jag ska sjukanmäla mig. Problemet är att det är så mycket jag måste hinna med innan semestern börjar nästa vecka, och en hel del saker som måste fixas klart under dagen idag. Dessutom var jag sjuk förra onsdagen, så vi ställde in mötet den veckan, och måste verkligen ha möte idag. Dilemma, för som jag mår nu är jag inte alls i form för jobbet.
Anderska, jag har i stort sett på mig armbanden från apoteket (Seabands) dygnet runt just nu. Vet inte om de hjälper så mycket, men en del åtminstone tror jag. De hjälper nog mer ju mer man tror på det.
Jag har tagit postafen några dagar också. Jag är v8+3 idag, så är väl inne i värsta perioden. Jag ser så enormt mycket fram emot semestern, det är en kamp att ta sig till jobbet (och göra ett bra jobb när jag väl är där) just nu.
Bjurre, spännande med trillingar! Hoppas att allt kommer att gå bra och att de får stanna kvar därinne så länge det bara går.