• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Aurora1979

Jis: Ja fast jag flyger i morgon bitti.... :/ Så lite sent påtänkt från min sida. Får dra in magen och låtsas att bara vara lite allmänt tjock... hehe

Ankaja: Glömde säga grattis till dig med juh! Så GRATTIS! =)  

• carlan

Jis, jag ska till sicilien och där är det som varmast när vi ska dit. Vi bokade dem biljetterna innan jag blev gravid och tog så klart biljetter som billigast.

• Kelsson1

Jis: Yes, fick betala 50kr för tre st. Som inte ens var bra...

Aurora: Eller hur! Men kanske ändå liten biverkning med tanke på vad vi får...

• Jis

Oj, ja där kan det bli varmt, men under ett parasoll och i vattnet kommer du klara sig fint Glöm inte att packa ner resorb och dricka mycket vatten. 

aha, I see Aurora, klä dig med lite slappa kläder ska du se att deu kommer klara det galant :)

Ankaja: efter allt detta är jag sugen på att donera ägg, vet inte om man får det i sverige eller inte. Men jag vill verkligen hjälpa till för andra. 

• Kelsson1

Ego: Igår kväll när vi gått o lagt oss hände det... Första riktiga sparken som kändes utanpå magen! Som tur var hade maken handen på magen så han fick känna den! Helt magiskt! Fram till nu har hon bara som vänt på sig eller bara kittlat men nu var det en riktig knuff. Självklart blev jag tårögd (vad annat hade ni förväntat er ) o såg på maken att trots han inte blev tårögd så var han inte orörd .

• Lillstint

Kelsson, åh vad härligt! Och vad avundsjuk jag blir... längtar tills jag också känner... Drömmer.

Idag är första dagen på länge då jag känner mig ganska ok i fogarna. Jippi!! Måste fira med att ränna på stan...Skrattande.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011