• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Kelsson1

Vickan: Börjar jobba 7 så har absolut inte sovit länge idag men har för det inga illusioner om att få sova ordentligt på flera år framåt

Speck: TENS kan man använda senare också om man får ont i ryggen eller nåt, skadar inte att ha hemma. Sen blir du kanske gravid igen...

• anderska

Nu ska jag bege mig till ett apotek och inhndla postafen och seabands efter det drar vi iväg på semester tills nästa fredag. Ska verkligen försöka njuta av semestern =) Ha de gott alla jag kanske tittar in om på sambons high tech mobil haha. Kram{#emotions_dlg.flower}

• Lillstint

Här är en till som sovit dåligt inatt... vad märkligt!! Både fogarna och annan vakenhet som spökat hela natten.

Viksan: Usch, din stackare! Inte kul alls, foglossning är skit, men jämfört med dig ska jag inte klaga. Hur är din foglossning på natten? Ibland kan jag nästan tycka att det är som värst på nätterna. Gör jätteont i höfterna när jag ligger på sidan, och ligger jag på rygg kan jag inte andas. För att inte tala om proceduren när man ska vända sig! Jag har ju fått akupunktur mot foglossningen, men tyvärr visar det sig inte funka på mig. Har du provat? 

Vilken vecka är du i? Borde det inte vara läge för sjukskrivning? Har förresten ingen aning om hur pass hårda försäkringskassan är vad gäller sjukskrivning för foglossningar. Funderar själv på det om det skulle bli värre och man inte kan ta sig till jobb ens. Vad ska man då göra? Åka taxi varje dag?

• strössel

anderska: När jag åt postafen så blev jag jättetrött ville sova hela tiden, så jag  tycker inte dom var bra. Men testa och se om dom passar dig.

Viksan07: Min kompis fick oxå en rullator i sin andra graviditet, hon tyckte det var jobbigt i början men sen gick det smidigt.

Vad jobbigt för er som inte kunnat sova, jag har vaknat runt 7-8 i flera månader nu är jag så trött så jag sover till 11-11.30 varje morgon.

Önskar alla en trevlig dag själv ska jag ut och åka båt Flört

• Kelsson1

anderska: Hoppas du får en bra semester!

Lillstintis: Har också sovit dåligt men börjar bli van vid det. Var bara natten till igår som jag sov som klubbad men kan inte ens komma ihåg när det sist inträffade före det.

Strössel: Strö salt i såren gör det Inte alls avundsjuk på att du får ligga o sova Nejdå
    Hoppas du får en trevlig dag på båten!

• Kelsson1

Ego: Vagn äntligen beställt! Blev Emmaljunga Classic Sport med JeansBlack i sittdelen och Limited Edition BlackBeauty i Citykorgen. Såå fiiiint!

• strössel
    Kelsson1 skrev 2011-07-27 17:46:54 följande:
    Ego: Vagn äntligen beställt! Blev Emmaljunga Classic Sport med JeansBlack i sittdelen och Limited Edition BlackBeauty i Citykorgen. Såå fiiiint!
    Vad kul superfin vagn  Skrattande har jeansblack i både ligg och sitt men limited edition så det skiljer sig lite och jag valde en city cross.
  • Vickan I

Kelsson - Kul med vagn, har också JeansBlack fast i både sitt och ligg och en Edge. Men lufthjul is the shit, ni kommer bli så nöjda. Eller ja vi blir nog grymt nöjda med våra Emmor allihopa .

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Kelsson1

Strössel o Vickan: Tror också att vi blir grymt nöjda. JeansBlack är fint men kanske inte första valet nu när vi vet att det är en flicka men Classic sport finns bara i 6 tyger att välja emellan...
    Vad är det för skillnad med Limited Edition JeansBlack o vanliga?
    Jo Edge var också något att fundera på men den är större o tyckte att det räckte med sporten. Men är helt övertygad om att vi kommer alla att vara supernöjda med valet.

• Vickan I
    Kelsson- Ja liggkorgen är större på Edge, men som sittvagnar sedan har Sporten och Edge samma mått/vikt och ser identiska ut. Denimen i crossen, sporten och Edgen skiljer sig lite åt alla tre i lite smådetaljer. Crossen har ju ett svart/vitt chassi också tror jag och lite fler vita sömmar, Edge har en bredare vit stripe på sidan av liggkorgen ex, så smådetaljer bara.
    (¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011