• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Kelsson1

Anderska: Den listan är ju till för senare också o inte bara inför bebisens födelse... Men den är rätt bra att ha som underlag för då glömmer man ju inte något åtminstone. Det var Speck som skrev om BB väska så om du tar visa endast på henne så bör det gå lättare att hitta

• Speck
    Jis skrev 2011-08-09 10:28:51 följande:
    som sagt, man kan ju köpa massa saker efter hand, det är ju inte så att din nyfödda skrutt kommer skrika efter babygymet en första tiden tex  

Amen, Jis! Bara ni har det viktigaste, största grejjerna som nånstans för bebis att sova, och sen en barnvagn och bilbarnstol, lite blöjjor och tvättlappar så KAN man faktiskt gå ut o köpa sånt man inser man saknar efteråt. Man måste ju inte ens ha skötbord.
  • Jis
    Speck skrev 2011-08-09 10:42:24 följande:
    Amen, Jis! Bara ni har det viktigaste, största grejjerna som nånstans för bebis att sova, och sen en barnvagn och bilbarnstol, lite blöjjor och tvättlappar så KAN man faktiskt gå ut o köpa sånt man inser man saknar efteråt. Man måste ju inte ens ha skötbord.
    Så sant så Speck. Jag menar, hur klarade våra föräldrar att ta hans om oss, kan lova att dom hade inte ens hälften av alla saker som man "ska" ha. Å det verkar ju ha blivit människor av oss med  
  • Kelsson1

Speck: När du ser:  Speck

Visa endast
    så trycker man bara på "Visa endast" som står under bilden...
  • Aurora1979

Speck: Till vänster om varje inlägg så finns ju personens pres.bild (avatar) och under där finns det en knapp där det står "visa endast" i blått. Bara klicka där... :D Väldigt smidigt ibland.

• Kelsson1

Speck: Så lite så o kom ihåg att det är jävligt uppkäftigt att vara perfekt

Dagens negativa: Jag har fått vara utan illamående i ett par veckor nu o har varit såååå glad. Nu har illamåendet kommit tillbaka . Tror att det är järntabletternas fel... Dessutom blivit förstoppad, jävulspiller borde de döpas om till!

• anderska
    Kelsson1 skrev 2011-08-09 11:33:53 följande:
    Speck: Så lite så o kom ihåg att det är jävligt uppkäftigt att vara perfekt

Dagens negativa: Jag har fått vara utan illamående i ett par veckor nu o har varit såååå glad. Nu har illamåendet kommit tillbaka . Tror att det är järntabletternas fel... Dessutom blivit förstoppad, jävulspiller borde de döpas om till!
    jag har druki lactulos + katrinplomonsjucie det har hjälp mig mot förstoppnin. Men det är inte kul, kanske därför du mår illa. Jag har knapt mått illa alls men blev förstoppas och uch & fy vad jag mådde illa :/
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011