• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Aurora1979

Jag gillar Sthlm jättemycket men skulle inte vilja flytta tillbaks... haha. Nu bor vi lagom långt från Göteborg (3mil) i en liten obetydlig håla. Nära till skogen och landet. Vi längtar ihjäl oss efter att bo i hus men den drömmen känns ofattbart långt bort med tanke på att vi inte kommer kunna spara några pengar alls under tiden jag är mammaledig. Sen är ju tanken att försöka med syskonförsök rätt så snart så det blir snålt med pengar i ett par år framöver. :/

• Kelsson1

Angående att bo nära familjen tycker jag att det på ett sätt är rätt skönt att ha familjen på lite avstånd när man får barn. Ingen som tittar över axeln på en o lägger sig i barnuppfostran hela tiden Samtidigt vet jag att jag kommer att sakna familjen än mer när bebis är här .

dealiy: Normalt att inte känna sig fin o tycka att tiden går långsamt . Bara att du vänjer dig, kommer bra dagar o dåliga dagar

cattm: Bor också i Solna

• Lulis7

Ojojoj, vad ni skriver. Jag som inte har någon möljighet att titta in när jag är på jobb och är för trött på kvällarna har inte en chans att hänga med...
    Ville bara skriva att RUL gick bra idag! Allt såg finfint ut! BM idag sa också flicka. Både idag och på KUB-ultraljudet kommenterade BM vilken ovanligt livlig och sprallig bebis jag har i magen. Undrar om det håller i sig när hon kommer ut... 
    Får läsa ikapp och kommentera i helgen när jag förhoppningsvis är lite piggare. Ikväll sitter jag bara och tittar på bilderna på bebisen och myser Solig.   

• Vickan I
    cattm och Kelsson - men så nära då, jag bor i Sumpan . Hade fått för mig att du bodde i Sollentuna Kelsson...hmm hur kommer det sig tro?

Kollade i en gammal kalender jag har på datan och såg att det REDAN är nästan ett år sedan utomkvedet var. Hur fort har inte det gått!? Om bebis kommer dagen efter igångsättningen så föds den på samma dag som vi hade FET som blev ett X!  
    (¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Kelsson1

Lulis: Vad härligt att RUL gick bra o bekräftade att det är en tjej ! De säger väl att sprallig bebis i magen betyder att de fortsätter när de är födda så du får vila ut nu...

• Vickan I

Härligt Lulis, vila du och njut av bilderna. Kram

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Lulis7

Glömde skriva att jag blev flyttad några dagar och fick nytt BF 17/2.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011