Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Strössel: Stort grattis till er lille sötnos! Vilka gosiga kinder han har!
Enya: Vilket fantastiskt bra resultat på KUB! Grattis!
Anderska: Skönt att din graviditetspenning blev godkänd. Jag funderar en del över hur länge jag orkar jobba. Men graviditetspenning är visst väldigt svårt att få som lärare har jag hört. Det är inte tillräckligt tungt...
Carlan: Underbar mage!
Najje: Visst är det härligt när magen börjar synas!
Karmosin: Vilken bärsjal har du köpt? Jag vill också ha bärsjal men det finns ju flera olika så jag tar gärna emot tips! Hoppas att det ordnar sig med amningen.
Visst får man lov att beklaga sig över sina krämpor. Jag tycker att jag har en förhållandevis lindrig graviditet men jag går ändå och gnäller här hemma vissa dagar. Just nu är jag glad över att jag inte springer upp och kissar så mycket på nätterna längre. Däremot är jag väldigt stel i kroppen framåt morgonen, som om jag ligger och spänner mig. Idag gick jag upp klockan 5 trots att jag är ledig. Var tvungen att röra på mig. Åt lite tidig frukost och sen gick jag och la mig igen .
Har höstlov några dagar nu men har inte mycket tid att koppla av. Vi är ju mitt i flytten och jag har inte orkat göra mycket när jag jobbar. Packade en del igår. Inget särskilt tungt, ändå är jag helt slut idag. Ska snart iväg till Ikea och köpa lite möbler och köra iväg med till huset, men har både pappa och syrran är med så att jag slipper bära!
Imorgon ska jag till barnmorskan. Ska bli roligt att äntligen få träffa den barnmorska som ska följa mig sen, och inte bara vikarier. Allt känns bara bra med bebisen. Tidigare har jag bara känt sprattlande högt upp i magen men de senaste två veckorna har jag känt riktiga sparkar. Igår kunde jag till och med se sparkarna! Det är hur häftigt som helst.
Har säkert glömt att kommentera något eftersom jag lyckades radera mitt inlägg två gånger... Får återkomma efter Ikea.