Inlägg från: K grrl |Visa alla inlägg
  • K grrl

Träningsnördar - här samlas vi!

Studentpappa skrev 2015-01-27 22:02:21 följande:
    Alltså passar small är det inga problem, men har man för små så töjs de ut och blir genomskinliga. Väldigt vanlig syn, jag tycker det är rätt otrevligt. Kan inte tänka mig att tjejer uppskattar full insyn i röven på en man heller.

Jag har shorts främst för att dölja ballen som annars framträder olika smickrande i enbart tights. Rövsvetten syns ju skapligt också, jag blir oftast sjöblöt i svett. Jag kan inte ha speedos på stranden heller, det sitter i ryggraden.... smile2.gif
    If you wanna get fit, get crossfit.
    Är man som jag liten men med lite fyllning på rumpan är det svårt. Medium glider ner (rövspringan är inte heller rolig att visa) medan jag kanske får genomskinliga tights när jag knäböjer. Vet ej, och bryr mig icke. Jag är liksom inte på gymmet för att tillfredsställa/störa någon snubbes syn, utan att träna i kläder jag finner bekväma.
  • K grrl

Gillar också Biggest!

Jag har påbörjat ett nytt program, PHUL. Mer inriktat på styrkeutveckling än det jag gjort innan - spännande, även om det är ungefär samma övningar som jag brukar göra. Bröst, rygg och armar idag (upper hypertrophy). Ben imorgon. Längtar.

Börjar äntligen nå upp i ungefär samma vikter och reps som innan lungsjukorna. Massor har hänt senaste två veckorna bara. Ligger dock fortfarande under i knäböj, men har jobbat massor med teknik, så frågan är om det spelar in.

• K grrl

Men Studentpappa, du måste väl ändå mena överviktiga kvinnor även om du inte skriver ut det...?

• K grrl

Tror jag ska skaffa sömlösa trosor att träna i...

• K grrl
    Jag är ju oftast själv på gymmet, så för min del är det oftast ett icke-problem. 
  • K grrl
    cosinus skrev 2015-02-02 08:47:30 följande:
    I mitt fall norrbottens kustland
    Åh! Mina hemtrakter! Fast jag bor lite mer fjällnära numera.
  • K grrl

Jag älskar PHUL. PR i militärpress, lutande bänkpress med hantlar, bänk... Allt på en vecka!

• K grrl
    Studentpappa skrev 2015-02-09 07:02:01 följande:
    Grymt! Hur är upplägget? Jag kan givetvis googla mig fram men ändå
    Två träningsdagar överkropp, två träningsdagar underkropp. Underkroppspassen har jag dock bytt ut mot egna, för mycket fokus på isolerande benövningar i PHUL  tycker jag. Fokus på baslyften och i princip samma övningar som jag har gjort tidigare, skillnaden är att det är en träningsdag som är vigd åt styrka och en träningsdag som är vigd åt hypertrofi. Så jag bänkar t ex i repintervallet 1-5 och det har jag inte gjort tidigare.

Det är nästan magiskt - jag har gjort sådana styrkeökningar som märks väldigt väl på hypertrofidagarna.

Ett av mina mål är att ta 30 kg i militärpress och jag ligger inte långt därifrån nu.
  • K grrl

Jag är uppe i pass 26 för året... Att vilka har funkat bra även om jag får stora skälvan när jag ser siffrorna på vågen. Fattar INTE att jag väger mer än för 1,5 år sedan när vi åkte utomlands men har en mindre klädstorlek. Men något rätt måste jag ju göra och jag har synliga resultat.Har en man som inte kan hålla händerna borta från rumpan (som är tre centimeter större). Kan dock inte äta riktigt lika mycket som i somras, ligger på 2400-2500 kcal mot 2650 som jag låg i kaloribalans på i somras.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!