• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • MissKaos

Har bestämt mig för att jag ska pröva gympa på torsdag! Finns ett lunchpass 12-13 som jag hinner gå på. HAr inte riktigt känts som min grejj, men det är ju bra och roligt med omväxling.. Så shoot!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Tullemi

Jag har för mig att nån nämnde "Mindfullness" i tråden för ett tag sen. Det hade varit nåt för mig. Jag är disträ och ofokuserad, stressad och lättirriterad. Inte jämnt så klart men disträ känner jag mig mest hela tiden. Vet tex inte var jag har lagt nycklarna 2 minuter efter att jag lagt ifrån mig dem.....

Milea 080217 Lucas 100202
  • MissKaos
    Tullemi skrev 2011-09-12 14:58:26 följande:
    Jag har för mig att nån nämnde "Mindfullness" i tråden för ett tag sen. Det hade varit nåt för mig. Jag är disträ och ofokuserad, stressad och lättirriterad. Inte jämnt så klart men disträ känner jag mig mest hela tiden. Vet tex inte var jag har lagt nycklarna 2 minuter efter att jag lagt ifrån mig dem.....
    Jag älskar ju Yoga.. Ffa Ashtanga eller Hata men nu funkar det inte tismässigt. blir för mkt tid på resor.. Ashtanga Yoga Shala har underbar yogaklasser annars, dessutom grymt br aträning för kroppen..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Mollly

En jobbarkompis berättade att hon skulle vara med i Kalmars mini triation (stavas) nästa år. Jag blev lite sugen på det.  Då har man ju något att kämpa för, lättare då.. Det är 300m simning, cykling 2 mil och löpning 5km

• Mollly
    Jennnyn skrev 2011-09-12 16:52:17 följande:
    Mollly: Bor du i Kalmar? För det gör jag nämligen
    Nej, jag jobbar i kalmar och bor i SöderåkraSkrattande
  • MissKaos
    Gryndrömmen skrev 2011-09-12 17:09:06 följande:
    Misskaos: sushi är så sjukt gott, nu blev jag sugen ;)
    Ja, min lunchlåda gick just sönder Drömmer eller nå´t. BLir en låda imorgon.. Även torsdag och fredag kommer det bli sushi denna veckan pga mat på språng sas.. LYX!
  • Mollly

Tror jag blir tokig snart. Börjar få riktigt tränings absinens nu. Vet att jag inte borde träna eftersom att jag har så ont i nacke och ryggen. Men det är förbannat svårt att låta bli.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!