• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Tullemi
    MissKaos skrev 2011-09-13 10:41:29 följande:
    Fick just min favvokaka av en kollega En chokladbiskvi bor i min mage
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Paradigm

grattis på födelsedagen, miss kaos!
      hurra! hurraaa!

• Primrose
    {#emotions_dlg.flower}Grattis miss Kaos!!{#emotions_dlg.flower}
    Tullemi skrev 2011-09-13 10:32:07 följande:
    Nu sitter jag och dricker en proteinshake (med banan, hallon och gul kiwi) för jag har TRÄNAT . Första gången på 2 veckor och jag fick ta det ganska lugnt med tanke på knät, som inte är helt 100 än. Men det gick bra . Fast jag märkte att jag tappat lite styrka på dessa 2 veckor - skrämmande ju Förvånad.Förfallet går snabbt!
    Idag har jag ett segt kvällspass på jobbet, men det ska väl gå det mä . Ha en bra dag alla glada!
    Skönt att få komma iväg, äntligen. .-) Själv ska jag försöka komma iväg i kväll, hade tänkt att gå igår, men mensen satte igång, med dunder och brak så då kände jag att det fick vara. Ischiasen gjorde sig påmind också. Nu ska jag lägga mig på spikmattan en stund och sedan sitta och skriva litet. Senare ska jag gå med maken och titta på en lägenhet - hoppas så på att den kan vara något för oss. Vi bor alldeles för trångt nu - även om vi tycker mycket om området.

Vilket märke på proteindrink använder du?
  • MissKaos

Shoppat loss på lunchen!
    En stor hink proteinpulver plopp och kexchoklad Fika till kollegorna (passade på att knö i mig själv lite med.. Fyller man år så..)

Lääängtar till träning ikväll!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Mollly skrev 2011-09-13 13:19:33 följande:
    Tror dottern har sett mig träna en del här hemma. haha

SÖT!

Just det. +1kg och 12,1% underhudsfett (låg på 12,5 sist) *nöjd*

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Mollly skrev 2011-09-13 13:53:20 följande:
    Misskaos: Gick du till apoteket och mätte underhudsfettet? För visst ska man kunna göra någon sån mätning på apoteket?
    Ja, jag har gjort det ett par ggr. Ett kul sätt att få ett "kvitto" på att man gör rätt! Kostar 40kr -så det är inte mkt pengar. Tränar man mkt får man be att dom ställer in vågen på "atlet" annars blir det felvärden
  • Paradigm
    Mollly skrev 2011-09-13 13:19:33 följande:
    Tror dottern har sett mig träna en del här hemma. haha
    Gud vad sööööt hon är!! =)
  • Mollly
    MissKaos skrev 2011-09-13 14:43:50 följande:
    Ja, jag har gjort det ett par ggr. Ett kul sätt att få ett "kvitto" på att man gör rätt! Kostar 40kr -så det är inte mkt pengar. Tränar man mkt får man be att dom ställer in vågen på "atlet" annars blir det felvärden
    ok. då ska jag nog tusan göra det någon dag. Går man bara in och säger att man vill göra ett sånt test?
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!