• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Paradigm

Vem var det här som fick en  allvarlig hjärtmuskelinfektion av träning vid förkylning/sjukdom?

• ETSS
    Mollly skrev 2011-09-10 10:49:22 följande:
    Just nu mår jag bra, men eftersom jag blev både snorig och fick ont i halsen efter träningen. Så får jag nog vänta tills imon. Så jäkla surt när man så gärna vill träna bara..
    Jodå kvällen var bra. En lugn och skön kväll. Somnade redan strax efter 22 och fick sovmorgon till 9.20 idag :) Fast var vaken ett par ggr däremellan Skrattande
    Jag vet hur det känns {#emotions_dlg.flower}
    Härligt Skrattande
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-09-10 12:01:31 följande:
    Jag är så jäkla upp i varv nu. Stressad som tusan, men har fixat några grejor inför imorgon. Igår kunde jag inte somna förrän 05:00. Dagen innan sov jag också bara 3-4 timmar. Jag känner att jag har kommit in i en ond cirkel som jag inte vill stanna kvar i. Jag vill kunna sova!
    Ett tufft tips: Ställ väckarklockan på 05, somnar du inte innan dess får du vara vaken den dagen. Det är en tuff metod, men den fungerar och man blir fort så trött att man somnar {#emotions_dlg.flower}
  • Gryndrömmen
    Fattig student skrev 2011-09-10 12:04:34 följande:
    Vem var det här som fick en  allvarlig hjärtmuskelinfektion av träning vid förkylning/sjukdom?
    oj är det någon här som fått det Har jag missat helt! Fruktansvärt.. har en kollega som fick det i våras och hamnade på intensiven i respirator
    ♥ drömmen om ett gryn ♥ 101211 ♥
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-09-10 12:06:47 följande:
    Ett tufft tips: Ställ väckarklockan på 05, somnar du inte innan dess får du vara vaken den dagen. Det är en tuff metod, men den fungerar och man blir fort så trött att man somnar {#emotions_dlg.flower}
    Smart!
  • Paradigm
    Gryndrömmen skrev 2011-09-10 12:07:12 följande:
    oj är det någon här som fått det Har jag missat helt! Fruktansvärt.. har en kollega som fick det i våras och hamnade på intensiven i respirator
    Inte fått, men haft det. Jag tror det. Jag har starkt för mig att jag har läst det.
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-09-10 12:08:18 följande:
    Smart!
    Men tufft som skrutt om du har mycket för dig {#emotions_dlg.flower}
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-09-10 12:14:43 följande:
    Men tufft som skrutt om du har mycket för dig {#emotions_dlg.flower}
    Ja, det kan ju bli farligt i och med att jag kör dagligen, men att inte sova på flera dagar är ganska farligt det med.
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-09-10 12:19:19 följande:
    Ja, det kan ju bli farligt i och med att jag kör dagligen, men att inte sova på flera dagar är ganska farligt det med.
    Det är det, man fungerar inte riktigt som man ska då. Kör du långt varje dag?
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-09-10 12:22:43 följande:
    Det är det, man fungerar inte riktigt som man ska då. Kör du långt varje dag?
    Nja, det är bara imorgon som det blir en lite längre resa. Glad
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!