Träningsnördar - här samlas vi!
Hur mycket sover ni per dygn? Jag har inte kunnat sova alls pga att det är varmt när man går och lägger sig och jättekallt på morgonen så man vaknar för tidigt och det gör att jag inte har någon energi i kroppen.
Hur mycket sover ni per dygn? Jag har inte kunnat sova alls pga att det är varmt när man går och lägger sig och jättekallt på morgonen så man vaknar för tidigt och det gör att jag inte har någon energi i kroppen.
Hur ofta kör du underkropp, Spanska Flugan?
Övre rygg tränades här ikväll. Det har varit effektivt för mig att äta mer, gör höjning på höjning.
Kommer du träna i London?
Ni som reser ofta i arbetet eller på semester, tränar ni på hotellet eller på lokalt gym?
Underkropp idag. Frontknäböj, goodmornings, hip thrusts, ryggextensioner och bensparkar i dragmaskin. Roligt och jobbigt pass, gjorde flera ordentliga höjningar.
Har en skitdag. Det gick rätt bra att träna, men filmade mig själv för att se formen - formen bra, lång och smal och rak spagettikvinna syntes på filmen. Jag tycker i och för sig att det ser ut som om jag har mer former sedan jag började styrketräna, men jag är fortfarande smal som ett strå, och fysiskt har jag ju dessutom blivit mindre. Var är mina resultat?
Jag tränar på som vanligt, nästa vecka åker vi bort och då blir det mindre. Rygg, bål och biceps stod på schemat idag. Kunde höja en hel del, men nu känns det som om jag börjar nå max för höjningarna på ryggen. Har i varje fall mer än fördubblat vikten jag tar i smala latsdrag sedan jag började styrketräna.
1,5 timme underkroppsstyrka och bål. Fokus på marklyftsteknik. Jag har blivit starkare!
Har tränat på som vanligt i veckan. Fick testa vanliga knäböj ikväll, jag har ju bara gjort frontknäböj sedan i juni och tränat teknik med stång. 50 kg, samma vikt som jag gjorde knäböj till 90 grader med i våras. Ass to the grass och riktigt strikt. Stolt som faan. Jag har blivit starkare!