• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Marras skrev 2012-05-04 12:58:44 följande:
    Har du tagit digitalt Alexander2011...? helt otroligt om du INTE är gravid alltså.. 

nej, känns inte att det skulle vara lönt o ta ett digitalt. har ett digitalt hemma iofs men nää det får vänta
  • alexander2011
    Mamma060812 skrev 2012-05-04 12:58:44 följande:
    Ja det kanske är så faktiskt ? Att det inte vill fästa ordentligt ? Du kanske ska ringa BM & boka en tid för undersökning ? Så du reder ut så att allt ser ok ut, en gg för alla ? 

Men sen kanske jag kan tycka, ta det inte fel nu, men ni har en son som är väldigt väldigt liten, jag hade väntat 1-2år på att försöka med syskon. Du kommer få det otroligt tufft med barn så tätt ! 

jag gör nog inte det förens vi ahr försökt i ett år. först då aknske man kan få hjälp OM det skulle vara nått. jo jag vet at jag ahr en liten pojk, vi är väl medvetna om det men vi vill ha två tätt. skulle jag bli gravid nu så skulle det skilja ca 1,5 -2 år emellan om jag blir gravid inom 6 månader. tycker det är rätt ok ändå.
  • alexander2011
    Es Mamma skrev 2012-05-04 13:22:44 följande:
    Jag lider med dig Alex. Du får försöka släppa tankarna på det och koncentrera dig på er lilla plutt så kanske det tar sig.

Jag tog ett ÄL-test, det var inte positivt, men rätt så starkt ändå. Ska nog ta ett ikväll med när jag har hållit mig lite längre tid. Tror dock inte att det är ÄL ändå, det hade varit för bra för att vara sant :)
    man kan ju få äl sekret dagarna innan äl så kanske ändå att du får äl snart. ta ett morgon o kväll. om det är lite starkare så är det ju på g iaf.

jo vi ska göra så, känns lättare 
  • alexander2011

ingen mens i sikte trots den rosa/bruna flytningen i morses :( brukar fler ha såhär innan mensen? känns inte som den ska komma heller, har ingen mensvärk

• alexander2011
    Starbaby skrev 2012-05-04 21:00:53 följande:
    Nej, aldrig.

ok, brukar få så nån gång samma dag som mensen ska komma. kommer den inte imorgon då är det konstigt
  • alexander2011
    nomina skrev 2012-05-04 21:03:15 följande:
    ja fick lite rosa flytningar, sen lite brunaktigt i två dagar, sen rosa igen o sen försvann de. kände mig konstig i övrigt iaf o jag skrev in mig hos barnmorskan idag ;)

ja har aldrig tidigare haft sån konstig "blödning" 

ok, vad sa bm då? är du gravid eller misstänkte de att mensen ska komma i dagarna?
  • alexander2011
    Hoppas 2012 skrev 2012-05-04 21:03:45 följande:
    Alexander
    Jag har sånt från bim-5 till mensen tyvärr :(

ok, aja då är det säkert på g iaf :(
  • alexander2011
    Hoppas 2012 skrev 2012-05-04 21:09:09 följande:
    Det behöver inte vara så för dig ju :)
    återstår o se, uppdaterar imorgon
  • alexander2011
    ellibelli skrev 2012-05-04 21:14:26 följande:
    alexander2011: har du inget annat gravtest/märke hemma? Så kan du se hur strecket ser ut på det tänkte jag, för jag ser ju helt klart att nåt är det på dina test :)
    nä bara en cb digital o den tar jag inte nu :S
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester