• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ellibelli: jag ser fortfarande svagt svagt på dina tester. hoppas på starkare imorgon

• alexander2011
    ellibelli skrev 2012-05-04 21:21:01 följande:

nej det förstår jag, köp ett annat i morgon, typ vanligt cb. eller just ja lördag, men rfsu har ni väl på ica eller liknande? så om det är streck där med så lär det ju vara, ibland kan man ju ha jätte svaga på vissa och starkare på andra :)

jag har redan kastat bort massa pengar denna månaden så jag tror det fr vänta tyvärr :S får göra slut på dessa först men ska ta ett test sen. uppdaterar om en stund
  • alexander2011
    ellibelli skrev 2012-05-04 21:23:57 följande:

åå man blir så pirrig, tänkt om tänk om! du känner säkert lika om jag fattat det rätt :) ska testa i morgon bitti igen och överväger att lägga mig enbart för att få kissa i morgonbitti ;) men måste hålla mig vaken till big brother ;) - Ja jag är omogen nog att titta på det ;) haha!
    men der strecket lika ut jämt, eller ser det lite starkare ut? både på mina och på dina? 

haha, hade jag haft kanalen så ahde nog säkert jag oxå tittat på det men kvidit mig av deras pinsamheter hahahaha. updatera imorgon över testet. asså mitt var starkt igår, slänger in en bild på den sen o de idag svagare!! men jag atr ett test om 5-10 min så slänger jag in en bild så får du se
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-05-04 21:59:19 följande:
    OT fråga... Tjejer som har barn sen innan?
    Vad är det som gör sååå ont i svanken och fram mot troskanten? Molar och drar och känns ner i ljumskarna när jag reser mig?
    ligimenten, när livmodern växer så töjs ligimenten o det är det som man kan känna av. jag fick däremot folsossning redan i vecka 10-12 nån gång o hade så ont som du beskriver. :S
  • alexander2011

ellibelli. slänger in bilderna nu, gårdagens längst upp på båda bilderna o resterande under från idag :(
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-05-04 22:12:56 följande:
    Blev som offentlig idag =) känns båder nervöst och skönt på ett vis.

nu blir de lite onyttigheter och lite tv  =)  

men vad skönt. hur var reaktionerna :)
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-05-04 22:21:37 följande:

Väldigt Glada =)

underbart, känns ännu skönare med sånna reaktioner o lie att en sten har släppts från axlarna eller hur Solig
  • alexander2011

jo jag plusade inte sist förens bim+12 så om man kan kalla det låghormonare vet jag inte. är på dag 32 el 33 idag i cykeln så IGENTLIGEN bim+3 men eftersom äl kanske kom 5 dagar tidigt så bim+8 MEN i morse fick jag ljusrosa flytningar när jag torkade o nu har det komit ljusbruna när jag torkade mig ikväll annars ingeting. ingen mensvärk men tror ändå att mensen kan vara på g för det. aja du förstår att tankarna snurrar.
    bilden längst ner syns bättre irl!!!! 

• alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-05-04 22:27:28 följande:
    Ja precis!!!
    e ju fortfarande nervös för de ska gå fel, men de går ju inte tänka så hela tiden, har sett hjärtat slå o nu passerat vecka 12 så de borde ju va bra =) så nu ska jag föröska släppa de o bara njuta =) 
    jag vet men det är lättare sagt än gjort. jag sj oroade mig hela graviditeten o tjatatde på bm om att få en ny ul hahahaha men grabben mår bra. jag tror man oroar sig lika mycket varje gång en r gravid.
  • alexander2011
    Es Mamma skrev 2012-05-04 22:55:20 följande:
    Skulle ha gäster vilken sekund som helst när jag tog testet och de har precis gått så jag har inte hunnit hoppa på mannen än ;p Ska dock göra det strax, haha. Jag är helt begeistrad över att ett naturligt preparat kan göra detta med min kropp, det är ju fantastiskt! Mer rosenrot till folket! ;)
    hahaha go du är!!! på mannen bara så fort de gått!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester