• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Marie-anne skrev 2012-05-04 23:10:31 följande:
    oj här har det minsann gått undan=) grattis alla ni som plussat=)
    blir allt avundsjuk, men sånt är livet, själv har man blivit dumpad så just nu har det stått stilla med testande, och killen dumpade mej strax efter MF, tror han blev nervös fast det var hans som ville ha familj.

hej marieanne :) längesen jag såg dig härinne :)
    nej men vad säger du :( fegt av honom. bättre om ni hade stöttat varnadra ist 
  • alexander2011
    Marie-anne skrev 2012-05-05 01:19:53 följande:
    alexander2011, hm det vart lite otrevligt här inne pga olika saker, men jag har allt kollat här, men inte skrivit något. ang killen, jag var helt säker han var rätt då vi faktiskt varit ihop i 17år nästan=(

jo jag vet att stämmingen har varit upp o ner i omgångar men vad mer kan det bli med hormonstinga fruntimmer hahahaha. ta det med en klackspark!!
    OJ 17 år :( har ni barn sen innan eller blev det förjobbigt för honom med mf? ni måste prata
    ellibelli skrev 2012-05-05 07:25:10 följande:
    men vad tusan, dom längst ner ser man ju jätte bra. orginal eller redigerade? jag skulle gjort ett annat test med annat märke, föpr att veta 100 för på dessa streck skulle då jag tro att du var gravid, breda och rosa :)
    dom är orginal. syns bättre irl. alla har visat sånna sträck efteråt mer eller mindre, en del starka en del svagare :(
    ellibelli skrev 2012-05-05 07:47:39 följande:
    alexander2011: gjort ett till test nu på morgon, det tycker jag ser svagare ut än i går kväll? vad fan är det här, knäpper kort och lägger upp snart. tre stickor uppifrån ser ju ut att bli starkare för varje gång, men sen kom detta?:(
    får se hur det ser ut när jag knäper kort. 
    ska kika på bilderna, fick ett dåligt kort på mina som ligger på rad :( kanske inte syndes nått där. syns irl

• alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-05 08:34:58 följande:
    Måste berätta... sonen fick reda på det i går när han kom till mitt jobb... Hans pappa lämnar honom där och vi gick till tåget hem, och så råkade en kompis ringa som precis fått veta i ett sms och jag försökte liksom tysta henne för han har öron som paraboler den där lille pojken och tanken var ju att vi skulle berätta tillsammans hemma....

Men han blev misstänksam...

-Vad pratade ni om?? Jag vet... du är gravid...eller...inte..eller...är du??? JA det är du!! Va??? eller

Och då kan man ju inte ljuga...det stod en kvinna intill oss på tågstationen och hon hade fullt upp att hålla sig för skratt när min lille pojk står o hoppar av ivrighet... så jag sa..japp... jag är gravid du ska bli storerbror....

SÅÅÅÅ nu vet nog hela Alingsås om det för inne på Maxi en halvtimma senare fullkomligt skriiiiker han ut

-Mamma, nu måste vi köpa nyttig mat för du är gravid, Mamma, kan vi köpa kläder till bebisen, du är ju gravid liksom. Mamma jag kör vagnen för du ska ta det lugnt, du är gravid...ska du köpa en gravid.bh

jösses.. jag hade fullt upp ha ha ha...
    HAHAHAHA jag kan riktigt se detta framför mig, vilken härlig reaktion hahahahaahaHjärta
    ellibelli skrev 2012-05-05 08:56:11 följande:

dagens bilder, stickan längstner är dagens, på morgon urin.
    den är svagare än den i går på kvällen? eller alla är SVAGA men man ser bättre på vissa.. så svårt att få med på kort också men.. jag börjar tro till 100 procent att testlagrets visar streck som är svaga oavsett.. 
    åååå :/ frustrerande..  
    jätesvårt o se på bilderna, kanske kan ana men inget från idag :( kan slänga in en bild sen från dagens imorses men den är så negativ den kan bli och lite bruna flytningar idag men ingen mens än :( brukar inte ha såhär i flera dagar. är det detta som kalla spottings??

• alexander2011

helenep: GRATTIS säger jag, ser allt positivt ut.

Mini: ser vackert ut :) såå starkt, vilken vecka är du i nu? 

• alexander2011
    Puffmajs skrev 2012-05-05 14:16:13 följande:
    mitt var så starkt och sen blev de nästan svart haha :P och inte har jag utomkveds
    men självklart är det olika för alla!
    för 2 veckor sen: alien ;) <3

men puffmajs är du gravid???? HAR HELT MISSAT, grattis Hjärta
  • alexander2011
    Puffmajs skrev 2012-05-05 16:20:06 följande:
    Hihi jo är i vecka 16 :) trodde du visste, men tack hihi :)Hjärta
    NÄÄ detta had ejag missat helt. är inte inna jätte aktivt varje dag. hade ett uppehåll från tråden :)
    Mini Léonie skrev 2012-05-05 16:29:58 följande:
    Alex:
    Jag är bara i 5+4 typ
    men det är vääl inte så bara :)

• alexander2011
    ellibelli skrev 2012-05-05 16:32:12 följande:
    nej det är skit dålig bild, och kvällen igår visade starkare än idag :( ja lägg upp bilder.
    du jag vet jinte alls vad det är, men vissa blör ju lite när dom ska ha mens om dom är gravida.. jag gjorde det inte men många som jag känner har gjort det..

kan ju hoppas, första gången jag var gravid så hade jag 1-2 mensblödningar. fick reda på då att jag avr gravid i vecka 8 någonting ändå hade jag testat mig innan, negativt
  • alexander2011
    ellibelli skrev 2012-05-05 16:40:01 följande:

ja :) vad är det nu bim+?

ähh syntes inget på testerna idag så mensen kommer!!!!
    vet ej dag 34 idag iaf så antingen bim+4 eller bim+9 
  • alexander2011

ser negativt ut i mina ögon, inte ens en tilssymelse av strck, får gärna trixa om nån vill men tror inte det kommer synas nått ändå :( nya tag snart. kan inte mensen bara komma

eftermiddagens

kvällens längst upp, morgondagens längst ner, om det stämmer

dessa två är morgondagens test, negativt
  • alexander2011
    Angeliic skrev 2012-05-05 17:08:29 följande:
    Haha nej nej - det där är positivt  Köp ett digitalt om du vill vara på säkra sidan hihi

alexander2011 - tyvärr ser jag inget alls varken på orginalen eller när jag trixar med dem

inte jag heller mer än mot ljuset på de torkade men så ger väl alla tester tydligen :( aja, nya tag denna månaden får bli en februari bebis ist :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester