Marie-anne skrev 2012-05-05 01:19:53 följande:
alexander2011, hm det vart lite otrevligt här inne pga olika saker, men jag har allt kollat här, men inte skrivit något. ang killen, jag var helt säker han var rätt då vi faktiskt varit ihop i 17år nästan=(
jo jag vet att stämmingen har varit upp o ner i omgångar men vad mer kan det bli med hormonstinga fruntimmer hahahaha. ta det med en klackspark!!
OJ 17 år :( har ni barn sen innan eller blev det förjobbigt för honom med mf? ni måste prata
ellibelli skrev 2012-05-05 07:25:10 följande:
men vad tusan, dom längst ner ser man ju jätte bra. orginal eller redigerade? jag skulle gjort ett annat test med annat märke, föpr att veta 100 för på dessa streck skulle då jag tro att du var gravid, breda och rosa :)
dom är orginal. syns bättre irl. alla har visat sånna sträck efteråt mer eller mindre, en del starka en del svagare :(
ellibelli skrev 2012-05-05 07:47:39 följande:
alexander2011: gjort ett till test nu på morgon, det tycker jag ser svagare ut än i går kväll? vad fan är det här, knäpper
kort och lägger upp snart. tre stickor uppifrån ser ju ut att bli starkare för varje gång, men sen kom detta?:(
får se hur det ser ut när jag knäper kort.
ska kika på bilderna, fick ett dåligt kort på mina som ligger på rad :( kanske inte syndes nått där. syns irl