• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

när brukar ni känna av äl. är på dag 11 och det värker i höger äggstock idag. har inga äl tester, tänker inte testa denna månaden. men visst kan man ha ont några dagar innan äl? ska vi börja försöka redan ikväll då?

• alexander2011
    Längtanefterlilladig skrev 2012-05-15 20:40:20 följande:

Ärligt talat vad är det med testlagrets stickor? Jag har mailat dem nu. Dem måste ha något fabrikationsfel. Nu har jag tagit 5 tester. Varav min man tog ett test för att se om det var streck på det med. 3 test hade ett svagt streck efter verkningstiden. Min mans test hade också ett svagt streck. Det sista hade ett streck som endast syns i belysning inom verkningstiden. Ett positivt test bör man se utan belysning. Eller hur? Jag har iallfall mailat testlagret och dem sa att jag ska bortse från testerna och ta nya. Hmm
    jaa vad bra att du klagade. har sj tänkt att göra det. i stort sett alla mina tester på senaste beställningen har visat nåt. både jag o sambon har sett det. testade även efter att mensen ahde slutat. är idag på dag 11 och visst. det syntes då med. helt sjukt. de måste fått fel på testerna för det är stört omöjligt att få så många svaga sträck o sen är det inte nått eller hur. en blir förbannad
  • alexander2011

angellic: fixade din bild. anade på den otrixade nått men här syns det :) hoppas det blir starkare imorgon :)
  • alexander2011

maan13: köp ett digital. jag har fått MÅNGA spök men det där ser absolut inte ut som spök :)

• alexander2011

jinner inte läsa allt men kikar in då och då. dag 14 idag :) 7 el 8:e försöket denna månaden.
    myste igår men hade äl känningar för 2 dagar sen ungefär så jag hoppas att vi inte har missat denna månaden. borde inte ha gjort det då jag brukar ha äl dag 14 

• alexander2011
    Maan13 skrev 2012-05-18 10:04:55 följande:

Måste nog bege mig iväg och köpa ett idag idag idag! :)

ja gör det Solig uppdatera sen :)
  • alexander2011
    Angeliic skrev 2012-05-18 09:58:26 följande:
    Tack MissJibs och alexander2011!  Hoppet tändes litegrann igen!  

Tänkte hålla mig till BIM nu och ta ett digitalt istället så man slipper detta analysernade Skrattande 
    du var på bim-2 va? ta ett vanligt testlagrets sticka och ett digitalt på bim. det kan vara så att det visas lättare på testlagrets och du får inte gravid på den digitala för att det är för tidigt men jag ska hålla tummarna :)
  • alexander2011
    Es Mamma skrev 2012-05-18 10:01:30 följande:
    Bejakade min positiva sida idag och ringde MVC, fick en tid nästa fredag :) När BM frågade om senaste mensen så svarade jag 22:a april. "Jaha då måste du ha plussat väldigt nyligen?" Ehm ja idag typ.. Man vågar ju inte säga att man fick plus i söndags när man har BIM imorgon ;p

hihi :)
  • alexander2011
    MissJibs skrev 2012-05-18 10:02:54 följande:
    Dock så vet jag ännu inte om mina e positiva... Testerna har sett likadana ut (i stort sett) sen i onsdags. Vet inte om BIM e 25/5 så d kan mkt väl bara va spökstreck för min del :(

har du bild :) jag läser inte varje dag så jag ahr nog missat det
  • alexander2011
    Snigo skrev 2012-05-18 11:05:14 följande:
    Hej tjejer! Tänkte bara säga att jag fortfarande plusar svagt svagt på testlagrets, ska försöka mejla dom idag. För de är FEL på testerna.. Känner de! Bim + 1 idag eller äl + 4 beroende om blödningen jag fick på dag 12 var mens. Denna månad är väldigt förvirrande minst sagt!

ja klaga. ju fler desto bättre. jag fick ju en massa massa spök på mina tester. tog även test efter mensen nu för att se om de fortfarande visar sträck fast det inte kan vara nått och ja visst, det kom upp nått svagt. sååå irriterande. denna månaden ska jag ist köpa från bäst på test. se
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester