• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

nån som kan svara: avvakta några dagar. jag ser tyvärr inget på testet och du har som sagt trixat den redan. du är på bim-7 så avvakta några dagar till så ser vi :) ska hålla tummarna :)

• alexander2011

ja jag ser på alla :) hoppas att det inte är spök, avvakta några dagar. det syns nått svagt iaf
  • alexander2011
    Maan13 skrev 2012-05-18 12:45:32 följande:
    Resultatet! LYCKA! 

GRATTIS :) Jag sa ju att det är är inte spök :)
  • alexander2011

men knasen, jag ser oo så har inte mina spök sett ut. jag hoppas :)

• alexander2011

tror jag har äl idag. har ont i magen men iofs så har jag känt av äl i flera dagar nu. testar inte med äl tester denna gången, myste bara iförrgår. ska allt få med sambon på noterna idag.
    måtte det bli nått denna gången!!! 

• alexander2011

mejaKIZnic:
    Trixade lite med bilden. ser allt nått om än svagt o trixningen gör ändå inte testet "positivt" men testa igen om några dagar :) hoppas och tror att det ev kommer bli starkare
  • alexander2011

nån som kan svara: ahr du bild på testerna hur de ser ut utan att du håller dom mot lampan? klart man ser och du har en del daagr kvar

• alexander2011

nu börjar den långa väntan för mig. äl+1 idag hahahah. 15 långa dagar återstår och jag kan tidigast testa mig 28 el 29

• alexander2011
    MejaKiZnic skrev 2012-05-20 16:06:49 följande:
    Tack så mkt {#emotions_dlg.flower}
    Jag tycker mig se ett svagt svagt sträck men efter allt bebistänk så blir man lite konstig och rädd att man inbildar sig.  Om ingen mens kommer så testar jag mig på i början av helgen Drömmer

gör så :) jo det syns
  • alexander2011
    MissJibs skrev 2012-05-20 16:33:09 följande:
    Alexander: vi hoppas på plus :)
    Ska själv nu inhandla RFSU ( inte Testa Tidigt ) utan de röda... Då får jag väl bita i d sura äpplet om d inte visar ngt annorlunda än d jag hittills sett.
    när ska du testa? du får slänga in en bild sen :) ja jag hoppas p¨å plus nu för nu är vi inne på försök 7 el 8 denna gången. börjar bli tröttsamt med alla förhoppningar o spöksträck nu. drför ska jag avvakta med o testa denna gången
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester