• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alltså jag hade också sån vit mjölkig vattnig flytning ... äl test visade pos i sön men inga äl flytningar än Obestämd

• sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-02-07 11:56:00 följande:
    Ah spännande..mina var dock gryniga så kanske är svamp
    kan ju vara men BEHÖVER inte vara =)
  • sweasmamma
    telgebo skrev 2012-02-07 11:56:42 följande:
    men det är 12-16 dagar före nästkommande mens.
    ja ja precis,sry missuppfattade nog =)
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-02-07 12:20:45 följande:
    Fy idag har jag spytt 3 gånger redan.. och jag som snart ska iväg på utvecklingssamtal med bonus sonen i skolan... Bara hoppas jag kan hålla mig den stunden...

På Torsdag ska jag på vul,nervös som attan.....  
    varför är du nervös ?? =) 
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-02-07 12:23:21 följande:
    Att allt inte ska stå rätt till.. Och om det är 2 där inne Tyst
    det är säkert bra .. 2 tjaa,men bara ännu mera kärlek eller hur =)
  • sweasmamma
    Together90 skrev 2012-02-07 12:31:46 följande:
    ..shit 21 februari är domedagen... då ska jag göra VUL om allt gå bra tills dess nervööös 
    kram {#emotions_dlg.flower}
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-07 12:37:26 följande:

asså har haft så fruktansvärt ont i äggstockarna denna månaden sen jag började med apiforcen men är bara på dag 8 än så länge...tog ett äl test idag, har jag äl snart dvs tidigare?
    asså apiforcen har gjort att jag ahr fått mer sexlust, galet asså hahaha fler som har märkt av det??

det ser ut som en fin stegring ,fortsätt testa=)
  • sweasmamma
    Niicesara skrev 2012-02-07 12:40:24 följande:

Åhh herregud!
    Jag kan inte fatta det!! :D Jag ÄR gravid. Suddig bild jag vet men jag är helt skakis nu.

Efter mer än 4 års försök så har det hänt. Jag ska bli mamma! Om allt nu går som det ska.
    jag saaa ju det !!! GRATTIS Hjärta
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-07 12:39:38 följande:
    ska jag testa morgon o kväll nu då? eller asså jag ska ju igentligen inte ha utslag förens typ dag 14
    alltså jag hade tagit i em och ikväll igen så du inte missar , kan ju ha tidigare äl ju 
  • sweasmamma
    Niicesara skrev 2012-02-07 12:47:55 följande:
    En fråga bara.
    Jag hade stegring torsdagen och fredagen på ÄL testet och ingen stegring på lördagen. När hade jag ägglossning då?
    Lördagen eller söndagen?
    Vi sexade bara på torsdagen så jag trodde inte att det skulle ta sig om jag ska vara ärlig.
    äl sker 24-48 timmar EFTER pos test ...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester