• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Niicesara skrev 2012-02-07 12:49:14 följande:
    Taack! Hjärta
    Kommer inte kunna förstå det innan vi sett vårt lilla mirakel på ultraljud.
    förstår det men försök fatta och NJUUUUUT NU {#emotions_dlg.flower}
  • sweasmamma
    telgebo skrev 2012-02-07 12:59:21 följande:
    jag har läst flera ggr 12-48 timmar efter pos äl test, oftast 36 timmar efter.
    oj va?? jag har alltid hört 24-48 men ..36 vanligast 
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-07 13:56:52 följande:
    jag får
    jag brukar oftast få det strax innan mens men det kom idag och äl borde skett igår eller idag =)
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-07 14:01:11 följande:
    hoppas det tog sig denna gången då :)

sj e jag förväntansfull med o se om verkligen apiforcen funkar 
    ja nu har jag ju ett X antal dagar till bim men ....jag ska inte hålla på att testa eller läsa in för mkt denna gången,har ju ätit borago men tyvärr inte fått till det mer än 2 ggr så ... 
  • sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2012-02-07 14:20:40 följande:
    Sweasmamma: får också alltid det, det säkraste tecknet för mig på att äl har skett. Det brukar ömma från äl till innan mensen kommer, brukar sluta ömma nån dag innan. Däremot som gravid slutade de inte utan fortsatte :) har hört att det är progestronet som gör att brösten ömmar, är det hormon som behövs för att bibehålla grav innan hcg bildas!
    aha ... jag tror jag brukar få det senare men då vet jag iaf att äl skett =) 
  • sweasmamma
    Krambjörn skrev 2012-02-07 14:23:37 följande:
    Hur känner ni dagarna innan ÄL?
    jag känner inget =) ibland lite extra sugen =)
  • sweasmamma
    lillis79 skrev 2012-02-07 14:30:57 följande:
    Jag tappar all sexlust vid ägglossning, blir ledsen och aggressiv för småsaker för jag reagerar så på progesteronet som bildas när ägget släpper ;( det som kallas PMS. Många tål det inte så bra :(
    nä fy va jobigt 
  • sweasmamma
    justme01 skrev 2012-02-07 14:58:24 följande:
    Startade en tråd hära i undran om vad detta betyder? Jag ska köpa ett nytt test och göra det imorgon bitti, men jag spekulerar bara, och undrar ifall någon varit med om något liknande? Det jätte ljusa strecket till vänster om kontroll strecket, ploppade upp ca 2 min efter jag kissat på stickan. Men vad betyder det? Jag personligen, har aldrig sett något liknande, och är därav fundersam för det är ju ändå trotts allt två streck..

oj va det såg konstigt ut ....jag hade nog tagit ett nytt 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester