• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

piglettjejen skrev 2012-02-07 16:49:04 följande:
    Ingen som kan hjälpa mig?
    med vad?=)
  • sweasmamma
    linnsi skrev 2012-02-07 16:28:30 följande:
    Slänger in mig i tråden igen efter att ha lagt ut ett positivt test här för 4 mån sen ungefär. Slutade i mf i v 11 : ( men nu på första försöket efteråt så hoppas vi på plus igen : D är på bim-6 idag så snart får jag börja testa :D
    fy !!! =( kommer ihåg när du fick plus! stor kram så hoppas vi på nytt nu 
  • sweasmamma
    piglettjejen skrev 2012-02-07 14:48:57 följande:
    Hej tjejer! Följer tråden i smyg efter att jag upptäckte och skrev i den i mitten på januari
    då jag plussade men som slutade i blödning

Har en fråga, dum kanske...

Ska jag räkna den blödningen som en vanlig mens och utgå från första dagen på den för att kunna tänka när BIM nu är? Jag tror att jag har haft äl efter, har inte testat det men går på känsla och symptom

Nån som vet?
    oj ... ja det får du väl nästan göra!!! önskar jag visste mer!
  • sweasmamma
    Endag skrev 2012-02-07 16:59:13 följande:
    Jag fick svagt på grav.test oxå .. men nu känns det som om mensen är på g ändå ...
    har du fått plus på gravtest?? man kan ju få molvärk som känns som mensvärk ju 
  • sweasmamma

MORRN!!!!!!!! jaha idag är man på äl +2 =) åååååå så börjar den lååånga väntan,vi fick bara till det 2 ggr då vi har svärmor på besök ...men får se om borago hjälper oss på traven 

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-08 11:07:14 följande:

Lite OT men jag ville bara påminna er om att jag syr en del och här kommer lite nya vårmössor jag knåpat ihop!
    Vill ni beställa är det bara att höra av er. Jag syr även napphållare och dreglisar.

[email protected]  
    såååååå snygga!!!!!!!!!!
  • sweasmamma

alltså . jag VET ju att jag INTE är gravid..än =) ha ha

men jag är så sjukt öm i livmodern och mår lätt illa,känner mig inte 100 % okej alltså . funderar på om man skulle gå till dr kanske! igår högg det ett par ggr så fort jag reste mig upp gjorde så ont att jag knappt kunde andas,och idag sjuuukt öm,precis ovanför venusberget liksom.....

ingen som har en idè om vad det kan vara ?? kan det ha med ÄL att göra?? 

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-08 11:07:14 följande:

Lite OT men jag ville bara påminna er om att jag syr en del och här kommer lite nya vårmössor jag knåpat ihop!
    Vill ni beställa är det bara att höra av er. Jag syr även napphållare och dreglisar.

[email protected]  
    alltså jag kommer ju beställa vårmössor till mig skrutta! älskar att ha nåt inte alla andra har =) 
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-02-08 11:13:14 följande:
    Ville så gärna ha en bebis 2012 bara.... Och alla blir gravida runtomkring oss. Och jag vill inte ha för långt mellan barnen. Idag är jag så sjukt nere och ledsen. Detta känns skit rent ut sagt!

Men vi gör väll paus nu i två månader i alla fall. Inga äl test och gravtest utan jag ska försöka gå ner lite i vikt istället. Orkar inte med denna besvikelse längre Gråter  
    jag vet precis hur du känner dig!!!jag har tänkt så mååånga gånger!!och vi har sagt att skulle det inte funka denna månaden tar vi 3-4 månaders paus då vi kollar hus i gbg och ska flytta! 

besvikelsen är den vääärsta någonsin!!!stor stor kram  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester