IVF Umeå
Men fy vad tråkigt!!! Trodde verkligen det var er tur nu. Skickar massor med styrkekramar till er
Men fy vad tråkigt!!! Trodde verkligen det var er tur nu. Skickar massor med styrkekramar till er
Stort grattis till pluset, det är ni verkligen värda efter allt kämpande ni genomgått!! All lycka till er
Här är en till som är grymt spruträdd. Min man har fått ta alla mina sprutor och delvis för att jag tar dom där bak :) lite svårt att komma åt själv. Men super starkt jobbat att ta själv. Ibland kan det bli en liten spurt med blåsorna men 5 är inte dåligt alls. Lycka till på måndag
Men shit!!! Gud så underbart, massa grattis kramar till er <3 synd bara på 3-packet.
Snöflinga: så tråkigt. Aldrig kul att avbryta. Hoppas ni får en fin sommar och att det går bättre till hösten.
Supernova99: hur har det gått för dig, har flytningarna gett med sig?
Men fy så hemskt orättvist!! Och ni som lyckades själva å allt. Massa kramar till er
Kvinna32: stort grattis och hoppas verkligen att det är tredje gången gillt gör er :)
Supernova99: så kul och spännande. Håller tummar och tår för er!!
Supernova99: ja, lite struligt har det varit. Fick en liten blödning och vattenläckage i v.25 och blev inlagd. Är hemma nu men får inte göra så mycket alls. Får tex inte vara själv med sonen å så men är nu i v.30+4 så sakta men säkert går det framåt :)
Supernova99: jag minns inte hur jag gjorde. Tror jag fyllde upp sprutan med det som fanns sen resten med den nyblandade.