IVF Umeå
Å så underbart att få se den lilla räkan :P Tråkigt att du har strul supernova99, hoppas det inte är några allvarliga.
God fortsättning till er alla kämpade
Å så underbart att få se den lilla räkan :P Tråkigt att du har strul supernova99, hoppas det inte är några allvarliga.
God fortsättning till er alla kämpade
Petto: är inget allvarligt egentligen. Har bara varit lite känslig sedan galloperation och blir lätt uppsvälld och gasig, men pyret mår bra och det är huvudsaken :)
Hej! Har varit in här och läst lite vid några tillfällen, men inte skrivit nåt förrän nu. Min historia är: 39år, har en kille på 11 år som vi hoppas ska få bli storebror nån gång. Hittills har det inte gått på naturlig väg och vi var på första IVF-besöket i dec 2013. Började korta programmet i januari, med sprutor, äggplock osv. Vi fick ut 8 ägg, 3befruktades, ett gick till frys och ett sattes tillbaka. Tyvärr så ville det sig inte utan jag fick missfall en vecka innan gravtest. Troligen så fastnade inte embryot. Nu väntar jag (trol. första o enda gången ) på att mensen ska komma, så att vi sen kan sätta in det frysta ägget. Är det fler än jag som bor i Umeå-trakten eller är det bara "hitresta" IVF-are? Är det fler som haft mycket huvudvärk och ofta?
Thildra: jag är också från Umeå, väntar andra barnet nu via ivf :) hade också problem med huvudvärk! Det va någon som undrade över trombyl. Jag har ätit det under båda graviditetena och det är ingen fara alls i den låga dosen.. Lycka till!!
Petto; än så länge går det bra. :) går snart in i v15 och bebisen är beräknad till 25/8. Ja du minns helt rätt, vi bodde i Övik när sonen kom till världen, men bor nu sedan i somras i Umeå. Är från Umeå från början och längtade hem :)
Petto: vi har köpt hus i sörmjöle. Vart bor ni?
Thesse86: Ååå så underbart!! Stort grattis till er :)
Längta: hoppas ni slipper avbryta, är ju inge kul med tanke på allt man genomgått. Har själv blivit överstimulerad 2 gånger och det är inte kul. Dom säger att chansen ökar att bli gravid vid ÖS men då blir man också betydligt sämre. Håller tummarna för er
någon här som vet hur syskonförsök fungerar om man har ett ägg i frysen? dvs måste man ta mediciner / sprutor eller hur funkar det ?
Så kul med plus i tråden och många som snart blir ruvare. Håller tummar och tår för er alla