IVF Umeå
Lämnade tillbaka allt som blev över till kliniken. Både sprutor och oöppnade meduciner
Lämnade tillbaka allt som blev över till kliniken. Både sprutor och oöppnade meduciner
Stort grattis Kvinna32 och Jenads till era + Så kul och hoppas det smittar av sig på er andra i tråden
Förstår hur du känner. Har sj haft så men vårt bästa resultat blev när vi fick 5 befruktade, är gravid i v.32 med ett av dom och fick en blasto till frysen så tappa inte hoppet :) Håller tummar och tår att ni får tillbaka ett guldgryn i morgon.
Germany: vi fick påbörja ett Fet innan sonen fyllt 1år och var då 29. Dom frågade bara hur det var med amningen, om jag slutat och i så fall när? Sa ingenting då om att man var tvungen att vänta minst ett år. Det var inte drygt ett år sedan.
Godmorgon!
Igår ringde sköterskan och frågade om jag hade ont i magen. Nja nej det har jag väl inte. Lite värk som vid ägglossning/mens men inte störande.
Jag hade reagerat kraftigt och fick lov att sänka dosen på pur.
Igår kväll fick jag en sån hemsk huvudvärk att det bara var att ligga blickstilla. Har nog aldrig i mitt liv haft så ont i huvudet! Någon som fått samma av sprutorna? (misstänker det är pga dem, kan vara av förkylningen med)
Vad ont jag får i hjärtat då jag läser om allt tråkigt som hänt i tråden... Som om inte själva IVF-resan är nog jobbig så ska misslyckanden av olika slag också genomgås. Fy, tycker vi alla fått kämpa nog. Hoppas för allt i världen att ni får det efterlängtade + och att det får stanna 9 mån
För egen del har det varit lugnt i ca 2 veckor bortsätt från bruna koagel lite då och då. Och om inget händer framöver så kommer vi få träffa våran skatt på måndag nästa vecka :) känns så konstigt att veta... Dock blir snittet i v.35 så bebis kommer med all säkerhet behöva lite extra vård på barn 4 men det ska bli skönt att slippa all oro kring en eventuell störtblödning.
Ja, känns hel knäppt att ev veta om det nu inte händer nått innan vill säga. Det blev lite tidigare eftersom det börjat strula med blödningar, äter nu nått antiblödnings piller 8 ggr/dygn. För tydligen så brukar det bara fortsätta strula när det väl börjat så därför vill dom inte vänta förlänge.
Vet inte om det är svar på din fråga men jag fick magsjuka samma dag som jag gjorde ET och när illamåendet inte gått över efter 10 dagar så gjorde vi ett test och det var positivt. Jag fick ett embryo tillbaka men fick illamående väldigt tidigt eftersom magsjukan bara varade i 2 dagar. Håller tummarna att det blir ett + för er också
Nektar: Gud så kul, hoppas det håller i sig. Har svårt å tro att det ska vara ovitrellen som spökar, testade sj positivt på RD 10 :)
På tal om Trombyl så tyckte överläkaren jag träffade när jag blev inlagd första gången att det var väldigt konstigt att jag fortfarande tog det. Hon sa att man bara brukar ta det till v.12 om man inte har historia med bl.a. Mycket missfall. Så jag slutade redn i v.25 så det kommer gå bra för dig med Drömmer om ett barn.