IVF Umeå
Vårt 2012: fy, förstår om du känner alla känslor som går. Skickar massa styrkekramar till er
Vårt 2012: fy, förstår om du känner alla känslor som går. Skickar massa styrkekramar till er
Jag har nog sprutat 9-10 dagar så äggplock på dag 12 ungefär :) Lycka till äralltupptaget. Dom gör inte ET på söndagar, vi fick vänta till måndag i stället ????
Jag gjorde plocket på fredag och det vanliga om man inte långtidsodlar är att man får tillbaka en tvådagars men då det blev en söndag fick vi göra det på måndag och för våran del slutade det med ett + är i vecka 10 nu. Och läkaren sa då att dom sett goda förutsättningar med tredagars embryon. Och jag tror inte det är någon fara med sprutorna, kommer nog gå bra ska du se.
Har gjort på både dag 5 och 6.
Äralltupptaget: vill också minnas att det är lite mer än vad som står. När jag tog puregon kunde jag ta i alla fall 100 mer än vad det stod på ampullerna. Brukar ringa dom när de öppnar 7:30 och då blir man alltid uppringd. Hoppas de hör av sig snart så du får prata med dom.
Oj så spännande och kul :) Håller tummarna att det går bra och att ni får tillbaka ett guldägg :)
Åååå stort grattis, vilken lycka :)
Å så spännande. Om jag inte minns fel så är det en i tråden som väntar tvillingar efter 2 fragmenterade embryon. Håller tummar och tår att det blir ett fint +
Äralltupptaget: håller tummarna för dig i dag... Hoppas det går galant trotts din oro.
Lappgeten: men Gud vilket bra resultat. Men hoppas att det är guldägget ni fått tillbaka :)
Jag har haft rätt olika ont. Sist träffade läkaren en nerv, ajaj och det höll i dig länge men gången före det kändes det kanske 2-3 dagar sen började det släppa i magen. Spännande det blir på lördag, håller tummarna för er :)