IVF Umeå
Sist jag gjorde ET så gjordes det utan ultraljud. Men det gick ju bra ändå :) går in i vecka 13 i morgon så då är andra milstolpen avklarad.
Sist jag gjorde ET så gjordes det utan ultraljud. Men det gick ju bra ändå :) går in i vecka 13 i morgon så då är andra milstolpen avklarad.
Men så kul. Stort grattis till er
Håller tummarna att allt går bra och att ni får ett fint +
Så spännande att ruva på 2 st :) Det behöver absolut inte vara kört. Mindre än 2 tim efter ET började jag kräkas pga magsjuka och är i dag gravid i v.14 :) Håller tummarna för dig och att du kryar på dig snart.
Hoppas verkligen att det är pyret som spökar där inne. Ultraljud får man oftast göra i v.7+ jag gjorde nog mitt 7+5. Håller tummarna
det beror på hur dålig man blir. Men dom tömmer inte förns du är riktigt dålig för tydligen kan kroppen producera mera om man tömmer. Jag hade ca 4-5 cm runt magen och det fick försvinna av sig själv dock med hjälp av en hel del preparat.
Ja, gjorde vul. Hmm ja kommer inte i håg vad allt hette men det var olgalutran, innohep och nått piller. Är alltid skönt att man får kolla upp det. Lycka till
Hur har det gått för dig?
Så skönt att det gick bra. Men 7 ägg är inte så bara. Håller tummen för att dom delar sig fint fram till ET. Smärtan i magen kan sitta i några dagar typ 2-4 tror jag. Är nog lite från person till person också.
Håller tummarna att det bara är nått skrot som ska ut. Förstår att du blir less. Tänk om man bara kunde påverka hela denna process. Men ibland känns det bara som ett lotteri, man har tur ibland och ibland otur. Hoppas hoppas ni får ett fint + snart Kram