Freja150: Såg att du frågade om RUL tidigare och vi fick göra ett extra tillväxtultraljud just för att vi var IVF:are, men det kanske varierar beroende på landsting (Västernorrland i vårt fall) Shit alltså, tvillingar! Visst måste det vara en skräckblandad förtjusning och tänk vilken bonus J
Vårt2012: 15 ägg var ju ett kanonresultat!Jag tycker att just fingrarna verkar ha svällt lite, har jättesvårt att få på ringarna.
Äralltupptaget: Förstår att det är jobbigt att få ännu ett gravidbesked, det är inte kul! Har du pratat med en del vänner om era problem? För min del så tycker att det hjälpte mycket att vara öppen mot de närmsta vännerna och familjen. VI fick jättemycket stöd o h det var skönt att kunna prata om det och få förståelseför att det inte alltid var så kul.
Kvinna32: Har ingen aning om varför man start på olika cykeldagar. VI fick börja på dag 1 sist och det gick precis lika bra som att börja på dag 21. Var beredd på att det kan komma en blödning efter att du sprayat ett tag. Jag blev skitnojjig men det var tydligen vanligt att man fick det och det gick över när jag började med sprutorna.
Drömmer om ett barn: Jag hoppas verkligen att din mens kommer så att ni kan börja i någon ände igen. Det är så segt att befinna sig i limbo mellan behandlingarna
LongingForAChild: Vad tråkigt! Tar du Fermanest nu?
Nektar: jag har försökt skaffa mig lite koll här i tråden men kan ha missat något. Hur går det för dig nu med FET?
Själv har jag inte riktigt fattat att vi ska göra ett FET imorgon, Det är så många tankar som kommer när jag väl börjar tänka på det så jag försöker att låta bli….En del av mig tror ju verkligen att det är meningen att vi ska få fler barn men jag är så rädd att det ska misslyckas. Vi har bara två små i frysen och om de inte klarar upptiningen… eller att det inte tar sig alls, eller blir missfall… Vad gör vi då? Ska vi göra fler IVF eller möta sorgen över att det inte blir fler barn?
Kram till er alla!