• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • LWE

Oj vilken mage ;) känns som det kan vara fler än en därinne?!

• MissKaos
    LWE skrev 2013-05-21 21:17:15 följande:
    Oj vilken mage ;) känns som det kan vara fler än en därinne?!

Nej. Ingen risk *phu* UL är gjort.. MEn du är väl ca den 100 som frågar. Däremot är det min fjärde graviditet (ett barn sedan innan=) och jag fick ett mf 10dgr innan jag blev gravid. Vet inte om det kan påverka att kroppen redan hade börjat tänka på att fixa buk?
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MariaOchNiklas

Fin mage. Min känns bara stor och fet. På dig syns det klart och tydligt att det är en bebismage hoppas min kan se ut så om 2 veckor

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • sillan01

Li vilken fin mage "misskaos ". Ska försöka lägga in bild på mig. Vecka 11(10+0).

• MissKaos

Jag har en stor andel fett på mi med. Det har satt sig rätt!

MariaOchNiklas skrev 2013-05-21 21:48:43 följande:
    Fin mage. Min känns bara stor och fet. På dig syns det klart och tydligt att det är en bebismage hoppas min kan se ut så om 2 veckor

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • ikala

Idag välkomnar jag v 11 (10+0). Ska på inskrivning hos bm idag ska ta blodprov till KUB idag, ulet är bokat till den 10/6 då är jag i v13 (12+5). Miss Kaos det var en väldigt härlig kula du fått Jag ser mest lite extra tjock ut ibland!

• Stinakri83

Misskaos: min mage är lika stor.. Och jag har varit gravid 6ggr (tre barn och det här illa pyret) Och jag har inte varit på ul än och alla frågar ska du ha två??!! Men imorgon blir det ul så det ska bli spännande.. Känner att en räcker!

• MissKaos

Då är vi två stormagar!

Stinakri83 skrev 2013-05-22 07:27:19 följande:
    Misskaos: min mage är lika stor.. Och jag har varit gravid 6ggr (tre barn och det här illa pyret) Och jag har inte varit på ul än och alla frågar ska du ha två??!! Men imorgon blir det ul så det ska bli spännande.. Känner att en räcker!

Svar på tråden December bebis 2013