lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Det ni flesta känner av är de kallade spökveckorna. Önska så att jag också fick känna av det, men är nu inne på tredjeveckan soffliggande :(. Detta illamående gör att jag faktiskt önskar att jag inte var gravid...suck
Jag mådde jätteilla men trodde ändå inte att det var någon bebis därinne. Sofieri, vilken vecka är du i?
och idag tjejer går jag äntligen under 200 strecket. 199 dagar kvar. känns underbart faktiskt. ska man räkna ner till 100 nu eller kanske 150 först så kanske det känns lite närmare.
en sak jag tänkte på var att nu i v.13 så syns ju inte magen speciellt. alltså livmodern är ju knappt ovanför bäckenet. men i v.20 så är ju livmodern i höjd med naveln. så det borde ju bli en jäkla tillväxtspurt nu eller hur?
Idag gick även jag under 200-sträcket!
Jag är verkligen toknojjig över både Vanishing Twin Syndrome och MA. Min Bm verkar inte ha nån förståelse alls för detta, utan tycker bara att det ska vara ett mysterium vad som händer där inne...
Missfall är jag inte lika orolig för, för då vet man ju sedan. Men tänk om jag fått ett MA och det inte upptäckt förens på rul när vi redan berättat för alla...
Till alla er som är oroliga! Tycker att bm ska ta det på allvar och låta er boka en tid för ul! Förstår inte varför man inte får det i alla kommuner. Ett tidigt ul för att släppa oro och slappna av lite mer..
Och illamåendet! Det finns hjälp, bra medicin, som hjälper en hel del, prata med bm, man måste få må så bra som det bara går!!!