• kattisch

lilla juni 2014 tråden.

Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!

• Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.
  • prindo
    DevilsDaughter skrev 2014-02-11 13:50:07 följande:
    Någon här som har förvärkar? Idag fick jag förvärkar, eller vet inte om man kan kalla det förvärkar direkt.. Jag har mensvärk i magen och i ryggen och ibland strålar det från magen ner i låren. Det kom först efter en timmes bilresa när jag satt i en stillastående bil, har hållt på sedan dess= några timmar. Nu vilar jag i soffan och det slutar inte? Fler som har det såhär och är det ok ? Vet att man brukar säga att om de gör ont är de inte ok annars brukar de va ok.. Men jag vet inte riktigt om detta gör ont? Det gör ju inte ont så att ja kvider eller att det påverkar min andning eller så, men det känns ju rejält alltså? Dock, drar inte magen alltid ihop sig, utan jag kan känna hur mensvärken stiger trots att magen ändå är mjuk? hur kommer det sig?
    Min bm sa såhär sist jag var där, all värk som går över typ i vila osv,  Eller inte ökar är i regel ofarlig smärta. ibland har jag också känt kraftig mensvärk, men som gått över, är nog bara tillväxt. 
  • sunset

Idag kom ett väldigt roligt paket. nämligen barnvagnen :D MEN jag får inte packa upp förrän till helgen. jag kommer bli galen ju. haha

• sunset

knåpade lite vid symaskinen igår kväll också. detta blev resultatet.

• mmjansson85
    sunset skrev 2014-02-12 10:36:08 följande:
    knåpade lite vid symaskinen igår kväll också. detta blev resultatet.

Å va fin :) Vad duktig du är! En sån ska jag också skaffa men jag kan inte sy själv så jag ska köpa en ;)
  • sunset
    mmjansson85 skrev 2014-02-12 11:29:53 följande:
    Å va fin :) Vad duktig du är! En sån ska jag också skaffa men jag kan inte sy själv så jag ska köpa en ;)

ja det är roligt. väldigt lätt att sy faktiskt så länge man kan göra en raksöm och en sicksack så brukar det gå bra. :P
  • Jessica08

Sunset: vad har du köpt för barnvagn? :) jag skulle aldrig kunna hålla mig att inte packa upp ;P

• sunset
    sunset skrev 2014-02-12 19:40:59 följande:

ja det är roligt. väldigt lätt att sy faktiskt så länge man kan göra en raksöm och en sicksack så brukar det gå bra. :P
    haha nej egentligen kan jag inte det heller. vi har köpt en brio smile med travel system :D
  • prindo
    DevilsDaughter skrev 2014-02-12 20:51:57 följande:
    Prindo: Tack! Jag somnade och när jag vaknade hade värken försvunnit! Så antagligen växtvärk eller nåt..
    va skönt, kan ju varit att du ansträngt dig lite för mkt. Även sitta i en bil kan vara ansträngande eftersom man inte riktigt kan välja hur  man ska sitta! 
Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.