lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
sunset: haha, så brukar jag med tänka, utser en vecka lite längre fram som känns som en bra vecka!
Jag har börjat rikta in mig på 30 v, känns som att trots att det ändå är lång tid kvar då så är man på slutspurten då och "bara" 10 veckor kvar att räkna ner på! Måste säga att det känns himla bra att man är beräknad i juni! För för varje nytt vårtecken och ju längre det är ljust om dagen ju närmre kommer man bebisen, hehe.
Har fått barn på alla fyra årstiderna när jag fått i juni (eller misstänker ju att det blir juli)! Värst är när man ska få mitt i vintern för då känns det verkligen som att tiden bara står still och man vill ju att det ska hända något hela tiden för att det ska gå fortare! Har sagt varje gång jag varit gravid efter 1:an att denna gången kommer jag inte bli otålig i slutet för nu har jag ju barn redan, men jag blir lika otålig varje gång! Med tvåan gick jag över exakt 2 veckor och med trean blev jag igångsatt efter 3 veckor! Så juli blir det nog här istället för juni är ju misstanken!
Riktar också in mig på v 30, eller iaf v28. ifall att man skulle föda för tidigt. Efter det kan jag nog pusta lite =) Va hos bm idag och lyssnade på lillen, v 24+3 och symfysmått 24.
Hjärtljud 150.
Vikt 12 kg +
Blev tyvärr sjukskriven tom sista april pga svår foglossning.
Men går bra bara jag vilar och tänker på varje rörelse osv.
prindo: vad jobbigt! var sitter foglossningen?
prindo: ok, jag har bara haft fram under mina graviditeter och har tyckt att det varit jobbigt nog! Det är verkligen ett elände att blir så orörlig!
ont bak har jag. bara på höger sida. väldigt konstigt faktiskt. jag får skylla mig själv lite idag dock. gjorde i ordning i bebisens rum igår och städade och rensade så ja jag får skylla mig själv.
Men idag har jag varit på akupunktur så i morgon kommer det kännas mycket bättre. Hon gillade inte när hon stack nålar i min ljumske så då började hon härja och man såg sparkarna utanför magen ;)