Julibebis 2014
749kr för vaggan. Tror det var 119kr för madrassen och 119kr för spjällskyddet för vagga. Köpte vaggan, madrass, spjällskyddet, täcke och kudde för vagga samt tummen bäddset för vagga och betalade 1300kr för allt.
Är så sjukt orolig just nu, haft mensvärk liknande smärtor i nedre delen av magen ( antar att det är livmodern) Började i går ikväll och har hållt på under natten och känner det fortfarande. Det kommer liksom i vågor. Vet att man kan ha molande värk för att livmodern växer men kan det sitta i såhär länge?
Jag har en Renault trafic! Jag är supernöjd. Jag behöver inte ens fälla barnvagnen utan kör in den som den är i bagaget.
Tyvärr får jag inte plats med en sån pjäs i garaget
FÖRRESTEN GRATTIS PÅ ER ALLA FINA KVINNOR PÅ INTERNATIONELLA KVINNODAGEN <3 HOPPAS NI BLIR RIKTIGT OMPYSSLADE IDAG
Tjohoo! Blev ny bil idag, länktar tills jag ska hämta den
Ang sjukskrivning så får läkare sjukskriva tillbaka i tiden om det inte gäller mer än en vecka.
Fick detta fina babynest av min mamma idag. Nu har jag och min dotter likadana fast mitt är rosa och dotterns är blå.
Åh torsdag är det dags för första besöket hos bm sen inskrivningen, känns som att det tagit jättelång tid, går ju trots allt in i vecka 21+0 i morgon..