Julibebis 2014
Magen hade visst fått med sig mina nycklar till bilen han körde igår med bilstolen i för sonen så idag fick vi gå till dagis. Mina ligament gillade inte alls detta.
Magen hade visst fått med sig mina nycklar till bilen han körde igår med bilstolen i för sonen så idag fick vi gå till dagis. Mina ligament gillade inte alls detta.
Någon som har problem med sura uppstötningar? Jag blir galen.
Hej tjejer! Jag har kollat runt lite på babynest, men de är verkligen jättedyra tycker jag. Är det något ni rekommenderar att man har? Jag kan verkligen inte sy ett själv för jag avskyr att sy och mitt tålamod är lika med noll. Hoppas ni har några bra tips :)
Min dotter åkte alldeles nyss in till förlossningen. Hon är i v 34+4 så nu är jag nervös.
Min dotter åkte alldeles nyss in till förlossningen. Hon är i v 34+4 så nu är jag nervös.
Hon är hemma igen! Det känns skönt. Tydligen var de inte tillräckligt starka och det känns jätte skönt. Minst två veckor till får han stanna i magen hoppas jag så han inte räknas som prematur. Nu måste hon vila ordentligt och inte anstränga sig.