Julibebis 2014
Nehepp, då provar vi igen på datorn istället =)
Nehepp, då provar vi igen på datorn istället =)
Har också astma! Har inte märkt av den sen.jag var åtta dock, och nu när jag är gravid tar jag bricanyl säkert 10-15 gånger om dagen, och minst 2 puffar per gång. Har tagit slut på en inhalator på två veckor.. Så tror jag måste fixa något bättre. Jättekonstigt när jag inte känt den på så många år..
När man blir gravid ändras ju kroppen både slemhinnor och blodet ökar. Det kan göra det svårare att andas och beror egentligen inte på Astman fast man är astmatiker. En fundering bara. Jag är pollenallergiker och får en kortisonspruta 1-2 gg varje pollenperiod och blir lite bättre. Pulmicort innehåller ju kortison och kanske det skulle vara bättre att få korrosioner i injektionsform så man har det hela tiden i kroppen och slipper inhalera. Bara en tanke. Jag får också astmalokanande symtom vid pollensäsongen och har bricanyl och inhalerar även en tablett med pulver i men efter jag fått kortisonsprutan brukar jag inte behöva inhalera pulvertabletten
Fyfan, inte billigt att ha 5 barn märker jag!! Ullared idag och 12 000k kr fattigare!!! Iofs så är allting till tvillingarna inhandlat och lite till plus att de andra barnen har fått vår och sommargarderober, men ändå!