Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Hoppar in här också! BF 4/7, 4:e barnet.
Jag började på en annan tråd i medlemstrådar BF Juli 2014. Man är ju inte i första trimestern hela graviditeten!
Välkommen hit Holly!
Hej hej jag hoppar också in :D plussade i fredags på första försöket. total lycka!! Så nu väntar vi ett syskon till vår lilla tös (född 1 juli 2012) och bf för denna lilla knodd är än så länge 2 juli 2014 ;) jag har inskrivning hos BM 19 november.
Grattis alla nya!
Jag mår bra, nojjig över det fast är tidigt ännu. Vill minnas att jag mådde sämre med sonen född september-12.
Men alla graviditeter ska ju vara olika.
Kanske dags att göra en BF lista nu när det är flera med i gruppen?
Kanske skriva var man bor med om man vill, skulle vara roligt att veta om någon bor nära tycker jag....
Hej Alla och Grattis till era plus, hoppar in här då jag plussade i fredags på BIM, 7 försöket.
Har en son som är född september 2011. BF 3 juli enl graviditetsuträknaren. Ska till bm på första samtal på måndag och då skulle jag få tid till inskrivning. Hoppas att man får göra kubb innan jul.
Får alla här göra kubb?
Har känt svagt illamående nästan hela tiden och humöret har inte varit på topp + ömma bröst. Med sonen hade jag en toppen graviditet så kan knappast bli bättre .
Hej
Jag plussade igår bf 4juli men det blir nog tidigare datum pga planerad kejsarsnitt.
Oron över att det ska sluta i ett missfall som i förra månaden är stor.
Tror tyvärr att det kan va missfall på g. Någon som haft och vet hur det börjar? Tycker jag haft lite ont i magen igår och idag. För en stund sen hade jag en brun (blod?)fläck i trosorna och pyttelite rosa på pappret när jag trorkade mig. Trist!
Hej.
Grattis alla till era plus. Själv plussade jag i söndags! Har två barn sen innan, födda 05 och 07. Så det blir ett ordentligt hopp mellan yngsta och bebis.
Jag har bf 5-7 juli.