Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Självklart var det ett plus. Alltid lika läskigt. Någon som vet när man borde ringa bm? Om två vecor åker vi utomlands i tre veckor, jag antar att jag borde ringa , och kanske tom varit där??, innan dess??
Hej allesammans! Jag hoppar in här! Fick plus förra veckan, är nu alltså i v.5, BF 4 juli om mina beräkningar stämmer ;) Har inga speciella symptom ännu förutom något ömma bröst men det kommer säkert fler allt eftersom. Det som stör mig mest är den här eviga oron för missfall! Någon som har något bra tips hur man tacklar det?!
Tack Patricia. Jag ringer nog imorgon och försöker få tag på barnmorskan jag hade sist. Så får väl hon bestämma om jag ska komma innan eller ej. Och höra vad som händer om man skulle råka få missfall eller något nör man ör bortrest. Har fantastiskt dålig koll på allt, trots att jag varit gravidbtvå gånger förut.
Det är helt galet va mycket symptom jag har, i vecka fem! Jag brukar inte känna så mycket innan vecka sju-åtta annars. Kan det bero på att det är femte graviditeten (två döttrar och två MF) eller kan det bero på att det är ett annat kön kanske?! Jag mår illa och rapar mycket. Har ont i brösten. Är väldigt doftkänslig. Även extra känslosam. Och så måste jag hålla blodsockret uppe. Tack och lov har iaf inte tröttheten kommit ännu ;)
Nån mer som har mycket symptom?
Har ni barn sedan innan?
Det är helt galet va mycket symptom jag har, i vecka fem! Jag brukar inte känna så mycket innan vecka sju-åtta annars. Kan det bero på att det är femte graviditeten (två döttrar och två MF) eller kan det bero på att det är ett annat kön kanske?! Jag mår illa och rapar mycket. Har ont i brösten. Är väldigt doftkänslig. Även extra känslosam. Och så måste jag hålla blodsockret uppe. Tack och lov har iaf inte tröttheten kommit ännu ;)
Nån mer som har mycket symptom?
Har ni barn sedan innan?
Är extre
Hej
Jag plussade igår bf 4juli men det blir nog tidigare datum pga planerad kejsarsnitt.
Oron över att det ska sluta i ett missfall som i förra månaden är stor.
Hej! Hoppar också in här! Testade positivt i lördags. Beräknat bf 3 juli, andra barnet för oss. Har en son född juni 2011. Har också redan symtom! Trött, illamående och molvärk. Trodde jag var sjuk först pga all trötthet. Men det var visst något mycket trevligare! Vi hade egentligen inte planerat något barn just nu men vi visste ju att det kunde bli...
Grattis till alla som plussat
Har inte så mycket symtom än. Kan vara lite illamående på kvällen och sen lite molvärk i magen men annars inge mer. Hoppas illamåendet på morgonen inte behagar sig att komma. Har det hellre på kvällen. Brukar ha ganska stort tålamod men det har jag inte längre Sen känns det som magen är jätte stor men man ser ju inget. Den är fortfarande platt.
Har inte ring mvc än men kanske dags och boka tid. Känns så overkligt allting, gravid igen
Vad roligt med fler som plussar :)))