Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Hej allihop!
Grattis till er som plussat!
Plussade idag BIM +3 lycka!
Har ett mf i bagaget så hoppas verkligen denna lilla vill stanna!
Hej allihop! Igår fick jag också bekräftat att vi har ännu en på väg :) har två söner födda i december 11 och januari 13. Bf är den 1:a juli.
Hej allihop! Hoppar in i denna tråd då jag testade idag och jag fick fram ett svaaaagt positivt streck (BIM - 3). Beräknad fl kring 5-6 juli. Har även en liten tjej på 14 månader. Vi försökte då aktivt 1,5 år (med ÄL-tester och hela köret och betydligt längre än så när vi bara inte skyddade oss). Trodde det skulle ta ett tag denna gången också men döm vår förvåning när det tog sig på första försöket.
Grattis till plusen :)
Jag plussade igår och har även testad idag (svårt att fatta :)).
BF 4/7 -14
Vi har försökt sen jan-feb och behövde tillslut pergotime för att det var knas med ägglossningen. Det tog sig på andra omgången :).
Bifogar en bild på lyckobrskedet! Inga tvivel eller spöksträck här inte :).
grattis till alla som plussat! jag får tyvärr lämna tråden nu, fick lite blodblandade flytningar idag på bim dagen tog en ny sticka som va blank. ännu ett mf.... suck :(
grattis till alla som plussat! jag får tyvärr lämna tråden nu, fick lite blodblandade flytningar idag på bim dagen tog en ny sticka som va blank. ännu ett mf.... suck :(
Grattis till plussen!!
Jag fick mitt efterlängtade plus imorse :) Detta är sextonde försöket och vi har två missfall i bagaget. Än så länge är jag mest bara chockad och sväva-på-moln-glad, men snart börjar väl oron för MF igen. Usch, längtar till vecka tolv.
Har två döttrar sedan tidigare födda 08 och 11 :)
Jag kunde inte vänta i 3 dagar till beräknad mens så jag använde mig av clearblue digitaltest. Det visade gravid 1-2
Men vågar inte riktigt hurra. Det är så tidigt i graviditeten men ändå glad. Har bf den 8 juli enligt uträknaren.
Grattis alla till plussen
Grattis till alla som plussat:) jag tog ett nytt test igår på bim som var starkare. Men inte lika starkt som när jag plussade med sonen.. Men det är bara att hålla tummarna för att allt går bra!