• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • Lyrasmamma

Igår och idag har jag haft så spänd mage, känns typ som träningsvärk. Och så har jag så ont i ligamenten. Så fort jag nyser eller hostar gör det ont i hela magen. Minns inte att jag kände det så här tidigt förra graviditeten.

• Pluttan

Ringde mvc om tid för inskrivning och läkarbesök. Och de hade inte tid förrän 10 december. Så dryyyygt att vänta. :-P.Men bara gilla läget antar jag.

~pojke 2000 flicka 2012~♡
  • Surrih

Pluttan jag fick också vänta 17 december :( och de var tydligen "första bästa tiden" :0

• kattisch
    Pemlarsson skrev 2013-11-12 12:49:45 följande:
    Fick du gratis vul på Mvc ? Eller hade du bokat eget?

Fick vul via gyn. Ringde för att jag var så orolig pga tidigare ma.
  • Pikku Enkeli

Totalt oplanerat gravid, är nu troligen i v 5+5 (vet ej när senaste mens var), inskrivning 7 januari.
    Arbetsnamn; ödlan Tungan ute 

It's no sign of mental health to be well adjusted to a sick society...
  • Fiamedbarn
    missellie77 skrev 2013-11-13 17:04:35 följande:
    Plussade idag :) BF 9 juli!
    Jag plussade också idag men har BF 25:e juli. Vad skumt! Testar du långt efter BIM? Jag fick plus BIM-1

Jäklar vad brösten börjat spänna! 
    Luck is what happens when preparation meets opportunity
  • Surrih

Vilken "mens" värk jag har denna kväll. :o går enda ut i svanken och ner i ena skinkan typ haha! Magen ser ut som en liiiten bebis mage. Men det är nog för middagen ala hamburger moffning är avklarad ganska nyligen :p

• Pikku Enkeli
    Fiamedbarn skrev 2013-11-13 17:57:16 följande:
    Jag plussade också idag men har BF 25:e juli. Vad skumt! Testar du långt efter BIM? Jag fick plus BIM-1

Jäklar vad brösten börjat spänna! 

Jag plussade för två dagar sen och har troligen BF runt 10 juli. Vet ej säker BIM eftersom jag ej vet senaste mens, men typ BIM +10 kanske?
    It's no sign of mental health to be well adjusted to a sick society...
Svar på tråden Julibebis 2014