Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Igår och idag har jag haft så spänd mage, känns typ som träningsvärk. Och så har jag så ont i ligamenten. Så fort jag nyser eller hostar gör det ont i hela magen. Minns inte att jag kände det så här tidigt förra graviditeten.
Ringde mvc om tid för inskrivning och läkarbesök. Och de hade inte tid förrän 10 december. Så dryyyygt att vänta. :-P.Men bara gilla läget antar jag.
Pluttan jag fick också vänta 17 december :( och de var tydligen "första bästa tiden" :0
bokat in tid jag med, fick 11 dec, känns som en evighet tills dess :/
Totalt oplanerat gravid, är nu troligen i v 5+5 (vet ej när senaste mens var), inskrivning 7 januari.
Arbetsnamn; ödlan
Vul i morgon, är såååå nervös!!! Tänk om nåt e fel...
Vilken "mens" värk jag har denna kväll. :o går enda ut i svanken och ner i ena skinkan typ haha! Magen ser ut som en liiiten bebis mage. Men det är nog för middagen ala hamburger moffning är avklarad ganska nyligen :p