• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • Wopr

Hejsan alla!

Får man vara med här? Tog ett CB-test i morse och fick fram ett svaaaaagt streck. Har inte BIM förrän på fredag så nu hoppas jag på ett starkare streck då.

Om nu ärtan vill hänga kvar så är BF 27 Juli. :)

• Linizen82

Hoppar in här jag också:)

Har en fråga till er andra: Jag är 4+6 idag och gjorde mitt andra test igår och fick svagt. Testade första gången i fredags (BIM+1) och då var det supersvagt. Mår sjukt dåligt med illamående och konstant ilande värk.

Någon mer som känner igen sig? Varför kan det vara så?

• Wopr
    Linizen82 skrev 2013-11-13 16:13:12 följande:
    Hoppar in här jag också:)

Har en fråga till er andra: Jag är 4+6 idag och gjorde mitt andra test igår och fick svagt. Testade första gången i fredags (BIM+1) och då var det supersvagt. Mår sjukt dåligt med illamående och konstant ilande värk.

Någon mer som känner igen sig? Varför kan det vara så?

Precis sådär hade jag vid min första graviditet. Svaga, svaga test enda fram till vecka 9. Då helt plötsligt small det till och blev starkt. Gjorde då ett VUl där det kunde konstateras att den lilla ärtan levde och var precis så gammal som det var tänkt att vara.

Om du är orolig så vänd dig till din BM så de kan kolla upp det.

Lycka till och grattis till pluset. :)
  • Wopr
    Surrih skrev 2013-11-13 16:20:50 följande:
    Wopr, vi kallar också vår för Ärtan haha
    Ett bra arbetsnamn :)
  • Linizen82
    Wopr skrev 2013-11-13 16:19:18 följande:
    Precis sådär hade jag vid min första graviditet. Svaga, svaga test enda fram till vecka 9. Då helt plötsligt small det till och blev starkt. Gjorde då ett VUl där det kunde konstateras att den lilla ärtan levde och var precis så gammal som det var tänkt att vara.

Om du är orolig så vänd dig till din BM så de kan kolla upp det.

Lycka till och grattis till pluset. :)

Tack Wopr! Ska ringa henne och fråga om man kan få kolla upp det.

Fick missfall innan jag fick vår dotter för ett par år sedan och då var det svagt första två veckorna och sen började jag blöda:(

Håller tummarna!      
  • Wopr
    Linizen82 skrev 2013-11-13 16:22:56 följande:

Tack Wopr! Ska ringa henne och fråga om man kan få kolla upp det.

Fick missfall innan jag fick vår dotter för ett par år sedan och då var det svagt första två veckorna och sen började jag blöda:(

Håller tummarna!      
    Jag håller tummarna för dig att denna lilla får stanna.
  • Skenhede

Hejsan alla! Får man vara med här?? Plussade för en dryg vecka sen och enligt senaste mensen är det bf 13/7 :)

• prussiluskans
    Blivandetrebarnsmor skrev 2013-11-13 16:04:33 följande:

Jag är i V 4+6 idag, visst går jag in i V 5 imorgon då? Svullen mage och ömma bröst är vad jag har, igår märkte jag av dåligt humör... Annars är jag hur pigg som helst. Detta är mitt tredje barn och vad jag vill minnas så mådde jag illa vid denna tiden under mina andra graviditeter. Tänk om man fick slippa det.

Du är då i vecka fem nu och går in i vecka sex i morgon :)
Svar på tråden Julibebis 2014