Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Hejsan alla!
Får man vara med här? Tog ett CB-test i morse och fick fram ett svaaaaagt streck. Har inte BIM förrän på fredag så nu hoppas jag på ett starkare streck då.
Om nu ärtan vill hänga kvar så är BF 27 Juli. :)
Hoppar in här jag också:)
Har en fråga till er andra: Jag är 4+6 idag och gjorde mitt andra test igår och fick svagt. Testade första gången i fredags (BIM+1) och då var det supersvagt. Mår sjukt dåligt med illamående och konstant ilande värk.
Någon mer som känner igen sig? Varför kan det vara så?
Wopr, vi kallar också vår för Ärtan haha
Hejsan alla! Får man vara med här?? Plussade för en dryg vecka sen och enligt senaste mensen är det bf 13/7 :)
Jag är i V 4+6 idag, visst går jag in i V 5 imorgon då? Svullen mage och ömma bröst är vad jag har, igår märkte jag av dåligt humör... Annars är jag hur pigg som helst. Detta är mitt tredje barn och vad jag vill minnas så mådde jag illa vid denna tiden under mina andra graviditeter. Tänk om man fick slippa det.
Plussade idag :) BF 9 juli!