• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • pixi8
    Smalltowngal skrev 2013-11-13 15:17:56 följande:
    Jag är väldigt trött och är svullen om magen. Har molvärk, inte så mycket mitt på dagen men på morgnarna och kvällarna desto mer. Blir typ orolig som idag när jag inte känner nåt alls i flera timmar.. Vet att det är onödigt men vill så gärna att detta frö ska hålla (fick tidigt missfall förra månaden)

Jag fick precis som du ett tidigt missfall förra månaden. Hoppas dom håller i sig hårt där inne denna gången!
  • gubbenhilfe
    mamiama skrev 2013-11-13 17:56:23 följande:
    Vul i morgon, är såååå nervös!!! Tänk om nåt e fel...
    Förstår att du är nervös men det går säkert bra ska du se.
  • gubbenhilfe

Eftersom jag är lite av en testoman och har ett helt gäng med test kvar så kan jag bara inte låta bli att fortsätta testa. vad jag har hört så höjs hcg-nivå i intervaller och det verkar ju stämma bra på mig i alla fall. Visst är det en fin liten stegring?

I dag har jag mått rätt så illa och haft en hel del molvärk. Det var INTE kul att gå till jobbet, men det är det lätt värt.

• Pluttan

Ja usch denna nervositeten som alltid finns där. Håller tummarna för dig att allt är bra därinne :)
    ~pojke 2000 flicka 2012~♡
  • Kevinsmamma09
    Håller tummarna att allt går bra!

Är också extremt trött, känns som jag ska somna på jobbet varje dag får verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna, blundar jag så somnar jag nog :0) 

5+2 idag. Har inte ringt mvc än det handlar nog om att jag inte riktigt tagit in detta än att vi ska bli trebarnsföräldrar.. 
  • Pluttan

Jag är med jätte trött. Men mest på kvällen. Tur att jag fortfarande är föräldraledig med dottern iallafall

~pojke 2000 flicka 2012~♡
  • Frida Andersson

Halloj!

Tog ut spiralen 16 september då vi ville ha tillökning i familjen.

Plussade i morse bim-2... så får man hänga på här ?  Glad

(var in och köpte ett extra test med sån där veckoindiktator så ska kolla i morgon bitti) 

• Surrih

Grattis till er nykomlingar till plussen! Häftig bild med testen! :)

Svar på tråden Julibebis 2014