• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • Pluttan

Roligt med fler nya. Välkomna hit !! Alltså detta med att vara hungrig hela tiden - men må illa av bara tanken på mat...hm.. :/

~pojke 2000 flicka 2012~♡
  • Lyrasmamma
    Frida Andersson skrev 2013-11-13 20:15:50 följande:

Själv är jag så himla kvällstrött. Lagt barnen precis och tänkte göra detsamma ed mig självTungan ute 

Haha jo tack!! Somnar i dotterns säng varje gång det är min läggning. Och även när jag inte lägger henne slocknar jag i soffan innan nio.
  • Frida Andersson
    Lyrasmamma skrev 2013-11-13 20:19:24 följande:
    Haha jo tack!! Somnar i dotterns säng varje gång det är min läggning. Och även när jag inte lägger henne slocknar jag i soffan innan nio.

Skönt att höra att man inte är ensam...  men just idag känns extra härligt att lägga sig när man fått ett sånt underbart besked.

Barnen så otroligt glada!!  
  • lillagreizn
    Surrih skrev 2013-11-13 06:20:29 följande:
    Lillagreizn de låter ju jätte jobbigt kan du inte sjukskriva dig? Eller gå ner i tid? Vilken vecka är du i? :) till er andra som har det jobbigt nu stor kram! Jag mår rätt bra än så länge med är ff undrande vilken vecka jag eg är i! Haha.
    Nja sjukskriva mig för graviditeten i ett så här tidigt skede känns inte aktuellt då jag inte tänkt berätta till chefen att jag är gravid ännu, är bara i v.6  och gå ner i tid går inte då vi redan är för lite personal på våran avdelning! Hoppas dock på att börja må bättre snart, illamåendet går juh att stå ut med, men värken i kroppen.
    Får hålla ut till jul iaf, då har jag föräldraledigt en längre tid Glad
  • Hilmas Mamma

V 7 (6+2) idag!! Är så sjukt trött heeeela tiden!!! Förra gången kunde jag ju vila o sova när jag hade lust!! Men med en tvååring hemma o jobb på förskola om dagarna blir det lite si o så med vilan... 😋 Förra gången var arbetsnamnet KLUMPEN, eftersom sambon tyckte att det "bara var" en klump på bilden vi fick på vul!! 😂 Den här gången har vi inget än så länge... Klutten kanske?? 😋😋 Mår illa både nu o då, har lite svårt med vissa lukter (bajsblöjor tex, inte jätte bra med tanke på mitt yrke...) o en halsbränna som är hemsk stundvis... Inskrivning är 17/12 o RUL den 30/12!! Väldigt tidigt båda två om jag jämför med förra gången, men skönt att slippa vänta så länge!! GRATTIS till alla nya plus!! Nu håller vi tummarna för alla små bebisar!! ❤️

• AAS10

Är i vecka sex och jag har mått illa i ett par veckor och dom senaste två dagarna jag jobbat dag mår jag verkligen skit. Mellan 8-12 är fruktansvärsa o då har vi som mest och göra. Jag vägrar sjukskriva mig de går bara inte. Och för en och en halv vecka sedan....började jag på mitt nya jobb. Jag känner att jag behöver berätta för chefen för jag fixar inte förmiddagarna ute men va sjutton ska jag säga eller ska man försöka bita ihop? E lite så man skämss fast samtidigt är skitlycklig. Hade ju tänkt vänta med o berätta till vecka 12....

• Smalltowngal
    pixi8 skrev 2013-11-13 18:18:15 följande:
    Jag fick precis som du ett tidigt missfall förra månaden. Hoppas dom håller i sig hårt där inne denna gången!

Jag beklagar ditt mf :( som sagt hoppas det håller sig nu! Hur mår du och vilken vecka är du i? :)
  • Hanni88

Någon här som blivit extra känsliga? Jag gråter för ingenting och skäller ut sambon för minsta lilla... Kan tex gråta mig till sömns för att jag vet att min lilla dotter ska till dagis nästa dag, och att jag då kommer sakna henne... Vill ju bara känna mig glad <3

Svar på tråden Julibebis 2014