Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Roligt med fler nya. Välkomna hit !! Alltså detta med att vara hungrig hela tiden - men må illa av bara tanken på mat...hm.. :/
Själv är jag så himla kvällstrött. Lagt barnen precis och tänkte göra detsamma ed mig själv
Själv är jag så himla kvällstrött. Lagt barnen precis och tänkte göra detsamma ed mig själv
V 7 (6+2) idag!! Är så sjukt trött heeeela tiden!!! Förra gången kunde jag ju vila o sova när jag hade lust!! Men med en tvååring hemma o jobb på förskola om dagarna blir det lite si o så med vilan... 😋 Förra gången var arbetsnamnet KLUMPEN, eftersom sambon tyckte att det "bara var" en klump på bilden vi fick på vul!! 😂 Den här gången har vi inget än så länge... Klutten kanske?? 😋😋 Mår illa både nu o då, har lite svårt med vissa lukter (bajsblöjor tex, inte jätte bra med tanke på mitt yrke...) o en halsbränna som är hemsk stundvis... Inskrivning är 17/12 o RUL den 30/12!! Väldigt tidigt båda två om jag jämför med förra gången, men skönt att slippa vänta så länge!! GRATTIS till alla nya plus!! Nu håller vi tummarna för alla små bebisar!! ❤️
Är i vecka sex och jag har mått illa i ett par veckor och dom senaste två dagarna jag jobbat dag mår jag verkligen skit. Mellan 8-12 är fruktansvärsa o då har vi som mest och göra. Jag vägrar sjukskriva mig de går bara inte. Och för en och en halv vecka sedan....började jag på mitt nya jobb. Jag känner att jag behöver berätta för chefen för jag fixar inte förmiddagarna ute men va sjutton ska jag säga eller ska man försöka bita ihop? E lite så man skämss fast samtidigt är skitlycklig. Hade ju tänkt vänta med o berätta till vecka 12....
Går inte alls att sova... kan ju inte ligga på magen!!
I morgon ska jag gräva en grop i madrassen
Någon här som blivit extra känsliga? Jag gråter för ingenting och skäller ut sambon för minsta lilla... Kan tex gråta mig till sömns för att jag vet att min lilla dotter ska till dagis nästa dag, och att jag då kommer sakna henne... Vill ju bara känna mig glad <3