• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • Nilla81
    Hanni88 skrev 2013-11-13 23:59:10 följande:
    Någon här som blivit extra känsliga? Jag gråter för ingenting och skäller ut sambon för minsta lilla... Kan tex gråta mig till sömns för att jag vet att min lilla dotter ska till dagis nästa dag, och att jag då kommer sakna henne... Vill ju bara känna mig glad <3

Jodå känner igen det där. Tappar humöret för inget. Så är man bara tidigt i graviditeten, hur ska det sluta
  • lillagreizn
    Hanni88 skrev 2013-11-13 23:59:10 följande:
    Någon här som blivit extra känsliga? Jag gråter för ingenting och skäller ut sambon för minsta lilla... Kan tex gråta mig till sömns för att jag vet att min lilla dotter ska till dagis nästa dag, och att jag då kommer sakna henne... Vill ju bara känna mig glad <3
    Gråter till småsaker på tv, typ bolibompa, krävs bara att en liten snigel typ hittar hem och gråter typ så fort sonen klappar händerna åt sig själv när han lär sig nya saker. Detta är inte jag :P
  • Liljekonvaljebladet

Usch vaknade nu mitt i natten av jätteskumma drömmar och jätteillamående. Tassade ner och knaprade salta kex... Får se om det hjälper nått.

• Frida Andersson

04.00 Kunde inte låta bli att gå upp samtidigt som gubben och göra ett till test.

Är verkligen GRAVID i v 2-3 stod det..... glädjetårarna kom när vi stod där och återigen fick det underbara resultatet!

Försöka sova en stund till nu men saknar redan gubben... efter tio minuter Gråter jaha ska man bli kännslig nu också??      

• Surrih

Ni som mår illa, har ni provat postafen? Tror dom heter så annars får någon gärna rätta mig :) lergigan comp ska väl funka med på en del tror jag. Men de måste väl läkarn skiva ut.

• drömmaromsmått
    Surrih skrev 2013-11-14 06:00:21 följande:
    Ni som mår illa, har ni provat postafen? Tror dom heter så annars får någon gärna rätta mig :) lergigan comp ska väl funka med på en del tror jag. Men de måste väl läkarn skiva ut.

Har testat i princip allt.. finns även en supp som heter primperan bra när den inte går att kräkas upp liksom ;) för mig har inget fungerat :/ började precis kräkas för den här gången, känner mest ångest över att vara gravid pga illamåendet och kräkningarna jag alltid dras med..
  • mamiama

Tack alla fina som håller tummarna idag! Ligger här å e vaken för tidigt pga en sprängfylld kissblåsa, haha! Kramar till er alla!

• Surrih

Grattis Frida, kul med en sån nyhet 4 på morgonen! :D mammamia, okej tycker jag läst att folk ätit dom, men bra du meddelade att dom ändrat :) Jag vaknade som vanligt runt 5 snåret pigg som en mört! haha. Och kissnödig såklart :p Ni som är gravida för andra/tredje gången vilken vecka började magen komma i för er? :)

Svar på tråden Julibebis 2014