Gina43 skrev 2016-02-27 22:25:57 följande:
Jag tror inte att betalningsanmärkningar är ett problem vid ett mindre välmotiverat medlemslån hos facket. Fast hur tänker ni kring huslån - får han sådant beviljat då? Det är ju lite tyngre och då är bankerna hårdare. Har ni bra kontakt med er bank borde det dock inte vara några bekymmer heller. Börja där!
Adoption kostar från 100 000 kr till ca 200 000 kr. Tror att det är vanligare uppåt det högre beloppet.
Jag hoppas att ni lyckas på Pergotime! Var försiktiga med Pergotime bara..det sätter rätt stor press på sexlivet.
Vi tycker inte de sätter stor press :) snarare tvärtom de känns som de händer någonting i utredningen.
Även om jag har fått en riktig ökad mens att jag blöder igenom menskoppen då den blir full snabbt. Haft mens lika länge som jag brukar dock (5dagar).
Är på andra kuren nu o tagit den andra tabletten.
Adoption vad jag har läst kostar mellan 80-190.000 men kan stiga beroende på landet man vill ha resan mm. Sen kan man ansöka om bidrag till försäkringskassan o få upp till 40.000 men adoption är de sista provar gärna ivf först om de ej går vägen snart.
Vi får ej huslån om vi ej har en borgenär.
Trots att vi har ärvepengar till ett hus. Men ja vi får se. Antingen får vi låna av de pengarna o köra ivf eller så får vi bara låta de ta tid. Även om vi är inne på ivf mot sommaren.