Längtan 34 skrev 2015-01-25 11:22:52 följande:
Tack för omtanken!!
Ja fy va ont det gjorde när vi förstod att det var över. När vi hade sörjt ett par dagar och började försöka tänka positivt tänkte jag faktiskt på dig :). Jag och sambon åkte till ett spa i helgen och då berättade jag er historia för honom. Även om vi inte lyckas nu mellan behandlingarna ger er och andras historier oss hopp. Får även styrka av alla inspirerande starka människor här som kämpar på trots motgångar.
Hade små blödningar vid ett par tillfällen utspridda under ett par veckor. Blödningarna var dock väldigt kortvariga. Hoppades på att det var normala blödningar men detta var väl hotande missfall. Vid ett tillfälle hade jag rätt ont i nedre delen av ryggen. Den stora blödningen (troligen då själva missfallet skedde) kom i slutet av vecka 7. Hann inte så långt men ändå hade vi så mycket hopp. Kändes verkligen som om det var vår tur nu. Det positiva var att allt såg normalt ut nu vid sista vul vilket gör att vi troligen snart är igång med nytt försök. Var ju himla orolig att det skulle vara utomkveds eller något annat fel.
Vilken vecka är du i nu? Hoppas du mår toppen :)!!
Stor kram <3!
Förstår de, men på något sätt lyckas man att gå vidare även om det är jobbigt.. Man är starkare än vad man tror. Det positiva i de hela är ju nu att ni fått de bekräftat att du kan bli gravid:) sen att detta slutade i mf är både tragiskt o ledsamt men nästa ggn så gör de hela vägen skall du se:) håller alla mina tummar o tår för er<3
Ja de e väl härligt att ändå få hopp ifrån andra, de e ju de man lever för i princip när de gäller detta!!
Jag är i v8 nu, Mår både bra o dåligt.. Ena dagen tror jag på graviditet o allt är jätte bra o nästa dag inte, ständigt orolig för o få ett mf till.. Varje ggn jag går på toa så är jag beredd på att de skall komma rosa på pappret osv.. Men jag har kommit över en milstolpe o de va i v 5 då jag fick mitt första mf.. Mitt andra ma fick jag konstaterat i v10+5.... Då fostret dött 8+4 .. Man får helt enkelt ta en dag insänder... Tänker på dig<3<3