• trolls

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.
    Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)
    Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)
    ?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
  • Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
  • JhjärtaK
    Josephine92 skrev 2014-10-14 07:00:03 följande:

Det här med att gå upp och kissa på nätterna, till vilken grad behöver ni andra göra det?

Alltså jag får gå upp var tionde minut för det bokstavligen känns som att jag ska kissa ner mig = ingen sömn alls. Slutar mitt ena jobb 22.00 börjar det andra 06.00, behöver verkligen de där timmarna men det kan man ju se sig i stjärnorna efter, är det verkligen meningen att det ska vara så extremt?

Känner mig så frustrerad och helt slut!

Jag går 3-5 ggr per natt och kissar då rätt mycket. På dagarna känner jag mig stundtals nödig hela tiden men när jag går och kissar så kommer det inte speciellt mycket.

Var tionde minut är dock inte bra. Ring din bm och be om råd. Kanske kan det vara UVI?
  • Sunnza

Hej ! Jag är i 15 veckor idag :) bf 16 april det är mitt fjärde barn och jag är 26 år :)

• Anonymise

Tror inte du behöver oroa dig så länge du inte har ont, svider. Jag är uppe och kissar ca 5-6 ggr per natt. Har haft urinvägsinfektion flera ggr och vet hur det känns, VIDRIGT! Det här är ju naturligt, ngt helt annat.

• Hanna 681
    Josephine92 skrev 2014-10-14 07:00:03 följande:

Det här med att gå upp och kissa på nätterna, till vilken grad behöver ni andra göra det?

Alltså jag får gå upp var tionde minut för det bokstavligen känns som att jag ska kissa ner mig = ingen sömn alls. Slutar mitt ena jobb 22.00 börjar det andra 06.00, behöver verkligen de där timmarna men det kan man ju se sig i stjärnorna efter, är det verkligen meningen att det ska vara så extremt?

Känner mig så frustrerad och helt slut!

1-2 gånger per natt
  • Hanna 681
    Madelen b skrev 2014-10-13 20:16:08 följande:

Jag äter filmjölk när jag har svårt m maten, inland m banan! De ända som ja aldtig blir illamående av:)

Filmjölk med banan är toppen, det äter jag både morgon och kväll!
  • Hanna 681
    Bell13 skrev 2014-10-13 21:24:13 följande:
    Det var just de låga stretchjeansen från hm jag syftade på :) har ett par stretchjeans från mamalicious och de sitter som en smäck :)
    Okej
  • Betis
    PalleH skrev 2014-10-13 07:02:41 följande:
    Ah, vad kul! :) då är vi några stycken som får små oxar (troligtvis..) :D var bor du?
    Jag bor i Teckomatorp i Skåne. Var bor du själv?
  • mandalii

Åh vi var på vårt efterlängtade KUB idag och allt gick toppen, fick den lägsta risken man kan ha, 1:20 000. Barnet rörde på sig för fullt och sparkade med benen, så himla fin.

• Josephine92
    mandalii skrev 2014-10-14 20:03:51 följande:

Åh vi var på vårt efterlängtade KUB idag och allt gick toppen, fick den lägsta risken man kan ha, 1:20 000. Barnet rörde på sig för fullt och sparkade med benen, så himla fin.

Grattis! Vad underbart att se <3
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)