• trolls

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.
    Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)
    Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)
    ?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
  • Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
  • Madelen b

I morgon skall vi göra UL! Är så jävla nervös då jag har jätte mycket SD, haft tre " omgångar" bara idag :( Är värst på kvällarna! Är rädd att kroppen försöker " starta" något pga att de är något fel:(

Får väl svar svart på vitt i morgon! Både längtar och vill ställa in de på samma gång:/

• PalleH
    Betis skrev 2014-10-14 19:42:59 följande:

Jag bor i Teckomatorp i Skåne. Var bor du själv?

Aha, jag bodde i Malmö men hittade kärleken i kvänum (västra götalandslän) och bor där nu.. Flyttar till skara om 2 veckor :) haha! Så bor i en håla .. Hoppas man hittar en mammagrupp :p
  • emmasdag
    DiplomatiskaJag skrev 2014-10-14 19:47:24 följande:

Till er som har huvudvärk. Det kan vara järnbrist. Värt att kolla upp iaf.

Jag har haft mkt huvudvärk, o fick brev från bm idag att jag måste börja med järntabletterna redan nu :(
  • DiplomatiskaJag
    emmasdag skrev 2014-10-14 21:31:32 följande:

Jag har haft mkt huvudvärk, o fick brev från bm idag att jag måste börja med järntabletterna redan nu :(

Är huvudvärken borta nu?

Jjag har börjat med niferex i v 14 redan. Nu har jag klivit in i v 16 och känner mig mindre tung i huvudet.
  • Fridhaa

Grattis :) va kul.

Jag ska göra mitt imorgon "nervöst"

mandalii skrev 2014-10-14 20:03:51 följande:

Åh vi var på vårt efterlängtade KUB idag och allt gick toppen, fick den lägsta risken man kan ha, 1:20 000. Barnet rörde på sig för fullt och sparkade med benen, så himla fin.

• jenny7906
    DiplomatiskaJag skrev 2014-10-15 06:05:31 följande:
    Är huvudvärken borta nu?

Jjag har börjat med niferex i v 14 redan. Nu har jag klivit in i v 16 och känner mig mindre tung i huvudet.
    Började du med järntabletter efter test och inrådan av bm? Pratade med min bm i måndags och frågade om järnisar med hon sa att om ett par veckor kan jag börja. Värdena såg bra ut på inskrivningen och jag är vällingen tröttare än vanligt men har huvudvärk var och varannan dag nuförtiden :(

Kanske ska börja med Niferex varannan eller var tredje dag redan nu? :-/
  • Linaslus
    LillaSandy skrev 2014-10-15 09:33:26 följande:

Influensavaccin. Ta eller inte ta?

Jag hoppar det!
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)