• trolls

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.
    Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)
    Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)
    ?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
  • Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
  • Solkatten
    JhjärtaK skrev 2014-09-10 07:35:19 följande:
    Leverpastej på smörgåsen tillsammans med ett glas apelsinjuice eller något annat c-vitaminrikt kanske kan göra så att du slipper järntabletterna i några veckor? Sen finns det ju två sorter så kanske mår du bättre av den ena än av den andra?

Härligt med RUL den 3/11. Hur långt gången är du då?
    Jag är i vecka 19 då, 18+2 :)
  • Ice

Har fått fantastiska ondansetron (zofran) utskrivna och börjar känna mig mer och mer som en människa igen. Nu har illamåendet "krypit" tillbaka såpass att jag klarar mig på en tablett om dagen. Äntligen! Inskrivning om 1,5 vecka hos bm. Oron finns där om att något inte är som det ska (just för att jag mår bättre igen, haha) så förhoppningsvis kan hon lugna mig. 

Inga symptom idag. Annars känt av växtvärk i stort sätt varje dag. 
    Vecka 11 (10+1). Känns låååååångt till UL..... 

• Anonym

Åh jag var på vul idag tillsammans med sambon i vecka 9 (8+1) och fick se hjärtat slå. Vilken obeskrivlig lycka, helt fantastiskt. Pyret var 1,7 cm lång.

• emmasdag
    Rebecka84a skrev 2014-09-10 17:28:51 följande:

Tänkte fråga er med barn sedan tidigare, när kände ni av barnets första rörelser?

Med första kände jag rörelser i vecka 23 första gången. Förra grav kom det redan i vecka 17-18 så lite olika! :)
  • alhi
    mandalii skrev 2014-09-10 17:22:42 följande:

Var jag som skrev ovan! : )

Grattis!!!! Hurra!
    såkandetgå
  • alhi

Tänkte fråga er med barn sedan tidigare, när kände ni av barnets första rörelser?

A v 19

H v 16
    såkandetgå
  • Anonym

V22-23 hade moderkakan i framvägg och då kan man känna rörelserna något senare.
  • DiplomatiskaJag
    Anonym skrev 2014-09-10 18:56:20 följande:

V22-23 hade moderkakan i framvägg och då kan man känna rörelserna något senare.

Råkade bli anonym
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)